mijn liefde voor quarters en paints begint nu ....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:28

Phoenix4ever, jij zit vlak bij de stal waar Dunnitsmystery van hier staat met zijn paard. Dat is een prima stal waar ze je goed zouden kunnen begeleiden met je jonge dier. Misschien ook wel de mogelijkheid om eerst op een paard van hen te lessen, dat weet ik niet. Maar vragen staat vrij....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 09:33

phoenix4ever schreef:
sonja: waar is die stal precies?


Nee ik bedoel niet de stal die Henla beschrijft, ik bedoel de stal in Aarlanderveen, op het Zuideinde. De stal waar jij vroeger ook al eens gestaan hebt Phoenix4ever. Ik heb er toen gestaan toen die springruiter erin zat, en daarna is het een westernstal geworden. Zuideinde 34 (nummer weet ik niet precies zeker).
Ik heb evt. hun telefoonnummer ook wel voor je, kun je per PB krijgen als je het nodig hebt.
Ik ben er al een half jaartje weg, maar Dunnitsmystery staat er nog.

Ik weet zeker dat zij je een goede begeleiding kunnen geven met je jonge paardje; daar zijn ze hartstikke goed in.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:49

Haha! Ik wel. De stal die jij bedoelt is heel goed als stalling, maar qua begeleiding met een jong dier ken ik ze niet en kan ik ze dus ook niet wel of niet aanbevelen bij iemand.
De stal in Aarlanderveen ken ik beter, en ik heb de eigenaars ook zien werken met jonge dieren, en daar zijn ze gewoon heel goed in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers