hulp op westernstal gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

hulp op westernstal gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 10:03

aangezien we een beetje uit ons jasje groeien, zoek ik iemand die ons een aantal maanden bij kan staan bij alle werkzaamheden.
We hebben op het moment zo'n 24 paarden staan waarvan 9 trainingspaarden, wat les paarden en pension paarden.
Ik verwacht iemand die de handen uit de mouwen wil steken, niet bang is om met hengsten om te gaan/ te rijden, en ene heleboel wil leren.
Je mag dus voor je stage voor school komen maar ook als je geen opleiding doet maar wel tijd hebt.
Xono gaat voor 2 maandjes naar de states en ik hoop dus op iemand die zijn plaats in kan nemen.
Het hoe en wat bespreek ik liever per telefoon, dus belangstellende..bel!
oja, voorkeur gaat uit naar iemand van 18 en ouder, western ruiter of iemand die al op nivo rijdt en western wil leren.

meer info blue jackeroo stables 06-50833100 jackeroo.stable@12move.nl

groeten sil en blue zarka


sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 10:12

nee het is geen betaalde baan sugarmiss, wel een mogelijkheid tot enorm veel leren. Hoop dat deze gewoon op western mag blijven staan want dat is de doelgroep waar deze voor bedoelt is.
gr.sil


sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 19:12

het is in friesland en het is de bedoeling dat je intern komt en eventueel je eigen paard mee neemt.
Emma voor jou geldt het niet he die leeftijd van 18, was vergeten dat je dit jaar examen doet!
als je intresse hebt, bel dan snel voor iemand anders je plekje in neemt!
gr.sil

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 19:16

ja zeg die site xono................... die moet duidelijk nog voor de states even afgemaakt worden!@!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers