Strakke manen bij halter, hoe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 10:27

Henriette schreef:
En wat als je de manen niet wil knippen? Is daar nog een "code" voor?
Of is dat in de Halter echt "not done" Verward


Hengstenvlecht!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....



FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:24

missgoldy schreef:
Misschien kunnen we met een groepje een keer een middag oefenen en elkaar helpen en tips geven.
Best gezellie lijkt me.


Francis en ik willen vast wel weer een keertje een middag uittrekken voor een clinicje, hihiiiii, vond het heel gezellig vorig jaar!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:46

Francis schreef:
. Helaas gooit een lastige shet roet in het eten... springt tegen Dot d'r kont op en blijft in d'r staartzak hangen dus Dot heeft geen staartzak of niks aan... met pijn in m'n hart zie ik die staart achteruit gaan. 't Was een hele dikke bos, maar volgens mij wordt'ie nu toch wel wat dunner... Als ik geen oplossing voor die pony vind...
Iemand nog een lief minishetje ruilen??


Voor- óf achterbeentjes amputeren, lost alle problemen op!!!! Ikke niet ruilen willen, Clown .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 23:19

Francis schreef:
Die friese merrie gaat ook niet in Muffin's stalletje passen... stalletje is zelfs nog een groot woord... 't is eigenlijk meer het looppaadje voor Dot's stal dat ik heb omgebouwd tot 'stal'... Dot kan gewoon niet alleen staan... loopt dan echt de hele dag te rennen en wordt onhandelbaar... Muffin is een scheet, maar zou Dot wat meer met rust moeten laten.

Kun je Muffin niet van Dot scheiden door een stroomdraadje? Of wandelt Dot/ Muffin daar vrolijk doorheen?? Grrrrrr, zooooo zonde als haar mooie staart verpest wordt door een weidegenoot. Alhoewel......Kobus kan ook geen uur een staartzak omhebben. Ook zijn staart heeft het vaak erg zwaar, maar ach, ik hang er anders wel plukjes slachtpaardenstaartenhaar in....... Bloos! .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:40

Mijn merrie is rond 18 april uitgerekent en ze heeft al eens gepresteerd om haar veulen rustig 3 weken langer bij zich te dragen.......voorlopig kan ik geen concrete afspraken maken om een dag weg te zijn. Lastig....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:46

Ik vind het weer knap Francis Lachen, al deze zaterdagen kan ik in ieder geval niet ivm cursus en dan is de gouden regel dat ik zondags braaf bij man en kindertjes blijf.............zucht. Ook durf ik niets te plannen vanwege mijn drachtige merrie. Ik haak af, vrees ik!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers