WN: Dortmund - Internationales Reitturnier 2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 07:58

Hi,

Ja ik ga zaterdagavond kijken naar de NRHA Lawson Bronze Trophy Open. Verheug me er nu al op.
NL is ook aardig vertegenwoordigd (Rieky Young, Mireille van Soldt, Dave Young, Dennis Roemer, Angelique Ferdinandus, etc).

Ik hoop zaterdag mooie reining te zien en daarna is er cutting en dat is in Duitsland ook erg gaaf!

Ja en Dortmund is niet zo ver van Enschede, dus da's nog eens aan te rijden.



Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 08:06

Ben ook zaterdagavond geweest en ik vond het top! Heb genoten van mooie proeven. De winnaar was fantastisch. Peter Simons reed heel super op ??? waar hij z'n handen aan vol had (je zag de zweetdruppeltjes op z'n hoofd) maar waarmee hij toch een nette proef heeft neergezet, dit was erg mooi om te zien. En natuurlijk As Smart As Charley met Daniel Schlomer (waar ik nog nooit van gehoord had)!
Verder was het leuk om Mireilles nwe paardje (donkere palomino) te zien aangezien dat paardje bij ons op stal heeft gestaan maar waarbij het niet klikte tussen rijder en paard. Was goed te zien dat ze bij een leuke ruiter terecht is gekomen waar ze haar kwaliteiten kan gaan showen.

Volgend jaar ga ik weer!

Klein stukje van Wittelsbuerger met daarin de top 3:

Lange sah es so aus, als ob Volker Schmitt (Coesfeld) mit Storm Warning Whiz der Sieg sicher war. Als siebter Starter gelang ihm ein technisch perfekter, wunderschöner Ritt mit feiner Speed Control und Super Stopps. Erst Nico Hörmann (Schwanewede) wusste dieses Ergebnis mit Oak Express zu toppen - er verließ mit 146,5 Punkten die Bahn. Und dann kam As Smart As Charly... Der bayfarbene Hengst riss das Publikum buchstäblich zu Begeisterungsstürmen hin - wie ein Vulkan donnerte er in die Rundowns, um dann in einen langen, geschmeidigen Stopp zu ,schmelzen'. Der im Besitz von Jürgen Kalischinski stehende Hengst ist in der Reiningszene seit Jahren ein Begriff. In Dortmund drehte er wieder zu seinen gewohnten Höchstleistungen auf. Zweiter wurde Nico Hörmann mit Oak Expres. Auf Platz drei kamen punktgleich Volker Schmitt und Storm Warning Whiz und Rieky Young mit Burnt Starlight.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers