WN: Den Ham, Westernwedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belgje
Berichten: 184
Geregistreerd: 20-10-03
Woonplaats: (antwerpen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:05

ik denk dat de jeugd 1 van de belangrijkste onderdelen is van een show ik als jeugd ga niet naar een show zonder jeugd .
en al ze de jeugd maar blijven weg duwen dan komen er geen meer bij , en dan kunnen ze wer gaan klagen kijk eens hoe wijnig jeugd er is (en hoe zou het komen ) heb je al eens gedacht om de jeugd en amateur in een klasse te zette en dan een aparte prijs uitrijking doen dat is ook al sinds een optie voor je programma zo kort mogelijk te houden . en ik vindt het raar dat wij in belgie wel een 1 dag se show kunnen houden met zowel jeugd , open , amateur , beginners als walk en jog en we begginnen ook maar om 8u en dan zijn we klaar rondt een uur of 7 en je hebt 's middags een uur pauze .

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:20

Ik ben dus die Jip waar Anya het over heeft. Stuur maar een inschrijfformulier. Ben geen wran lid.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:35

jeanette schreef:
Ik ben dus die Jip waar Anya het over heeft. Stuur maar een inschrijfformulier. Ben geen wran lid.


Jip Haha!
Ik ben zo trots op je OK dan!
Go girl Go!


Noot voor de lezers: dit wordt Jip's eerste wedstrijd!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:00

Ik zal het gelijk in mijn agenda zetten, zodat ik het niet vergeet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:26

Ik heb ook nog geen inschrijfformulier gekregen, maar wil deze wedstrijd graag starten. Wil iemand er mij ook eentje toesturen? Mailadres per PB verkrijgbaar voor degene die met het formulier wil sturen.

Leuk Jip! Wordt een gezellig dagje!!!!

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:44

Hallo,

Om een inschrijfformulier per mail te sturen, moet ik jullie gewone e-mail adres hebben, het gaat niet via bokt (tenminste volgens mij niet) omdat ik dan geen bijlage mee kan sturen.
Stuur mij maar een mail > info@kebuarabians.com < dan stuur ik je er eentje terug met een inschrijfformulier

Greetz
WR Eastern Spirit
Mirriam Kellerhuis

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:57

Ik hoop ook dat het een gezellige dag wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 10:59

Hahaha vast wel hoor Jeanette, we nemen voor de zekerheid een potje Valdispert en een flinke borrel mee, dan komt het vast wel goed Haha! Als we na afloop dan niet meer met de veewagens mogen rijden, kachelen we gewoon stiekum te paard richting huis *LOL*

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:04

Lijkt me eigenlijk wel een goed plan. Vraag me af hoelang ik onderweg zou zijn. hahaha

DubbelFun

Berichten: 88690
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:08

Sonja schreef:
... we nemen voor de zekerheid een potje Valdispert en een flinke borrel mee, dan komt het vast wel goed ...

Of juist niet, kombi lijkt me niet gezond nl Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:42

O my god, dus goede kans dat ik dan nog veeeeeel meer beesten in de bak ga zien, en ik vind het er altijd al zo veel *LOL* *LOL*

We gaan het redden hoor Jip, ik voel 't aan m'n water! En na de kennismaking van zaterdag weet ik in ieder geval zeker dat het een gezellige dag zal worden, en da's ook wat waard!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:56

Helemaal mee eens. Als we er niets van bakken dan maar pret maken

Axefield

Berichten: 482
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 05:00

Den Ham....één van mijn eerste wedstrijden (just Showmanship) vorig jaar en het was geweldig tof. Als het me lukt, ga ik dit jaar zeker rijden. En even over Jeugd/Beginners of Jeugd/Amateurs....als er dan toch geen Jeugd wordt uitgeschreven, ik vind het geweldig als die "eigenwijze blaagjes" mij eruit rijden hoor, heerlijk. En dat is ook "de toekomst is voor/aan de jeugd". Vorig jaar in Saasveld heeft Rookie meegelopen bij Leadrope, okay, niet te vergelijken met een zelfstandig rijdende ruiter, maar toch kleuter/peuter/jeugd.... En ik vond het geweldig!
Als ik in een klasse meerij waarin alleen jeugd (en ik), (waar, waar, waar???) meerij, zou ik trotser zijn op "dat 12, 13 of want dan ook jarig blaagje" die dat felbegeerde blauwe lintje wint dan op mezelf. Weet niet of dat wel of niet aanmoedigend is, maar dit komt toch uit de mond van een 36-jarige......... beginner going to be amateur

Dune

Berichten: 254
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:51

~ KICK ~

Zodat jullie niet vergeten in te schrijven

WR Eastern Spirit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:10

Goed dat je 't zegt, ik heb 'm nog niet ingestuurd. Zit nog steeds te dubben of ik me eens aan een reiningproefje ga wagen. Heb m'n spinns nog steeds niet gefixt, maar heb wel heeeeeeel mooie rollbackjes... *zit in dubio*

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:45

Mmm. Sonja dan doe je toch beide

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:50

dan plus je toch op de roll backs en min je toch op de spin..resultaat is 0, dan hoef je alleen nog maar te plussen op cirkels en wissels enzo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:35

Wat een heerlijk stelletje optimisten zijn jullie toch Lovers

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:05

Niet geschoten is altijd mis Sonja. Gewoon proberen. Op je bek gaan doe ik wel voor je

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:33

Sonja schreef:
Goed dat je 't zegt, ik heb 'm nog niet ingestuurd. Zit nog steeds te dubben of ik me eens aan een reiningproefje ga wagen. Heb m'n spinns nog steeds niet gefixt, maar heb wel heeeeeeel mooie rollbackjes... *zit in dubio*


dan maak je toch gewoon 6 van die prachtige rollbacks snel na elkaar8-)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:51

Blaze"]
[quote="Sonja schreef:
Goed dat je 't zegt, ik heb 'm nog niet ingestuurd. Zit nog steeds te dubben of ik me eens aan een reiningproefje ga wagen. Heb m'n spinns nog steeds niet gefixt, maar heb wel heeeeeeel mooie rollbackjes... *zit in dubio*


dan maak je toch gewoon 6 van die prachtige rollbacks snel na elkaar8-)
[/quote]

Precies Haha!
Het levert een Diskwalificatie op, maar wel heeeeeeel mooie plaatjes voor het publiek OK dan!
En das ook wat waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:20

Tja en wij zijn dol op applaus Tong uitsteken dus of dat nou is vanwege iets moois, d'r afvallen of een diskwalificatie... ach, dat maakt ook niet zo veel meer uit Haha!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:18

Dus je gaat de reining proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 09:29

Scheve mond
'k Weet 't nog niet. Is tegen m'n principes om iets te starten waar ik nog niet aan toe ben, daar moet je de tijd en lol van een jury en publiek ook niet mee verdoen denk ik....
Ik denk dat ik het maar bij Horsemanship houd, en misschien dat ik de trail doe.

Er is iemand aanwezig die mij benaderd heeft om me les te gaan geven (jaja, grappige omgekeerde wereld Haha! ) dus dan kan die meteen zien wat een ongeduldig vlees ze in de kuip zou kunnen krijgen Knipoog

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:15

mijn zusje start in de amateur reining..!