Welke pad onder zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:45

Equitex Haha! Bevalt mij tot nu toe het beste. Neopreen lijkt mij vreselijk, net zoiets als die afslankbroeken van 'vroeger' Knipoog .
( meer info www.equitex.de )



cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 08:42

Anky pad bevalt mij ook prima maar past niet onder mijn westernzadel Haha! Of ga een stuk hardlopen in een regen pak, lijkt mij ook niet prettig. Maar ja, je hebt nu ook neopreen pad met ribbels dus misschien dat dat nog verschil uitmaakt. Of inderdaad een hoesje er omheen oid.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:22

Maya"]
Dus als ik het goed begrijp, twee pads over elkaar? Is dat niet te dik? Of heb je het over een neopreen pad, met zo'n showblanket?
[/quote]
Gewoon een dunne wollen pad erover. Niet zo'n dik fleece ding in elk geval. (nou ja, het kan wel natuurlijk Haha! )

[quote="Valerie16 schreef:
ik heb een air ride pad van Proffesionals choice die zijn wel aan de dure kant. maar ze zijn wel mooi en makkelijk.(vind ik)

Citaat:
Wat is er mooi en makkelijk aan? En waar heb je die vandaan?

Meer info over de air ride pad op www.profchoice.com Prijzen in nederland vanaf 225,- of via ebay uiteraard Haha!

Citaat:
Ik heb een stoffen pad waar ik de binnenpad uit kan halen. De hoes kun je dan heel makkelijk wassen.

Citaat:
Gekocht? Zo ja waar? of zelf gemaakt?

Zelf wat in elkaar naaien is heel goed te doen.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:41

Ikke, maar onder mijn dressuurzadel Haha! Onder mijn westernzadel gaat gewoon een western pad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers