ik kan weer rijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

ik kan weer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 10:18

melody heb ik gisteren verhuist van een heele leuke stal, maar helaas zonder rijbak, naar een heele leuke stal met binnen en buitenbak.
Ik kan eindelijk weer gaan rijden.
heeft er iemand tips of zo waar ik op moet letten, nu ik al een tijdje niet gereden heb (behalve buitenritten)? Scheve mond

Groetjesssssss

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 10:36

Heerlijk heh, een binnenbak...Nu met dit weer is het helemaal balen...Rijden zit er voor ons effe niet in. Goeie beslissing!
Hoe is het met Mel?

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 10:53

Ja heel goed, al is dit al de 5de keer dat ik haar naar een ander stekkie breng.
Ik vind het echt zielig hopelijk is dit de allerlaatste keer!
Wat wel leuk was om te zien was dat ze het gisteren al meteen goed kon vinden met haar buurpaard.
Het zijn allemaal open stallen (wel met stijlen ertussen)
Dus ze heeft veel contact met andere paarden, en ik kan haar eindelijk het voer en de hoeveelheid gaan voerenwat ik echt wil en niet wat anderen willen hahah.
Nu nog dat buikje van haar eraf rijden en ze is weer als toen ik haar kreeg.
Krijg iedere week les (op mijn kop) van monique hahaha
Ik zal wel veel fout doen omdat ik al bijna een jaar niet meer serieus heb kunnen rijden.
maar dat gaat wel lukken denk ik.
(het schelden van monique kan ik wel hebben Bloos )

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:47

oe binnenbak... graag...

gister eerst even in de wei greden..Blizz braaf gelijk in jog heel lekker easy enzo.. Daarna in natte buitenbak... DAT ZUIGT! ( letterlijk en figuurlijk) wat een verschil!

Waar je op moet letten? Ik ben geen expert, maar ga niet te snel resultaat willen en lekker relaxed weer bezig zodat zowel jij als paardje er lol in hebben!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:58

Helemaal met dapperdier eens, ga eerst lekker ontspannen aan het werk, maar ga het niet overhaasten nu je bij elk weer type kan rijden.
En je moet maar zo denken, als je op je kop krijgt leer je weer veel van.
succes met het rijden

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:44

Heel veel plezier op jullie nieuwe stekkie.
Afbeelding

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:37

xxxmelody schreef:
Krijg iedere week les (op mijn kop) van monique hahaha
Ik zal wel veel fout doen omdat ik al bijna een jaar niet meer serieus heb kunnen rijden.
maar dat gaat wel lukken denk ik.
(het schelden van monique kan ik wel hebben Bloos )


Ik heb ook regelmatig op m'n kop gekregen van Monique ('schelden' vind ik daar wel een te groot woord voor hoor) maar ik heb vreselijk veel van haar geleerd
Je hebt echt mazzel dat je zo'n goede trainer hebt ... ik heb hier in de omgeving nog niemand kunnen vinden van vergelijkbaar niveau Verdrietig

En ik ben blij dat het Mel goed gaat. Ze is een bijzondere dame, ik kan me goed voorstellen dat je dol op haar bent Lachen