uniek trainingsprogramma in Nederland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 17:18

2002

Manege Kalvershoek biedt de mogelijkheid om in 2002 een uniek trainingsprogramma te volgen. Dit programma bestaat uit vijf clinics van twee dagen geven door Alain Kronshagen.

Dit programma biedt mogelijkheden voor iedere westernruiter!!
* een goede begeleiding naar het wedstrijdseizoen
* het oplossen van specifieke problemen met je paard
* begeleiding bij het beleren van je jonge paard
* het leren toepassen van verschillende correctiemethoden, zoals het gebruik van verschillende bitten en tuigage
* ook de mogelijkheid om te leren hoe je een paard kunt beleren, laten werken en corrigeren vanaf de grond zal niet ontbreken

De kosten per clinic (2dgn), inclusief maaltijd bedragen 182 Euro (fl. 400,00)
De kosten voor kijkers bedragen per dag 23 Euro (fl. 50,00).

Datas voor deze clinics zullen volgende maand bekend zijn.

Voor meer informatie s.v.p. een pb'tje!!

ALLAIN KRONSHAGEN
is zeer actief als wedstrijdruiter en trainer van zowel paard als ruiter. Zijn specialiteit zijn Reining en Cutting. Hij traint zelf bij verschillende trainers in Amerika. (Guy Woods, Dell Bell, Doug Milholland en Scot Mc Cutcheon). Hij heeft al diverse overwinningen op zijn naam zoals:
1993 NCHA Europees kampioen Cutting
1994 AQHA Europees reserve-kampioen Cutting
1998 AQHA Europees res.kamp. Junior Reining
1998 NRHA Breeders Futurity Champion
1999 NRHA Breeders Derby Reserve-Kampioen
2000 AQHA Europees Kampioen Junior Reining

_________________
Reining, the best sport there is.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: seapy op 2001-11-28 16:19 ]</font>

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:00

Duur zeg! Ik denk zelf dat we binnen onze westernclub op Bokt ook lekker bezig zijn, met de gezamelijke trainingen. Zo'n clinic is heel interessant natuurlijk, en ik zou heel graag een dag willen kijken, maar met alle respect voor iedereen hier, denk ik dat de meeste westernruiters niet op dit hoge niveau trainen of willen trainen. Denk ik dan, heh... Knipoog

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 00:35

De eerste clinic vindt plaats op za 5 en zo 6 januari 2002... Voor aanmelden svp pb'tje

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 09:57

Mooi initiatief, voor 2 volle dagen, (ik neem aan met meerdere keren rijden per dag?), is dit een gangbare prijs. Mensen van dat kaliber vragen nou eenmaal een leuk prijsje om een weekend in een bak te komen staan. En ik weet zeker dat hier mensen de berichten lezen op "bokt" die wel oren hebben naar een dergelijke clinic. (Ze zijn misschien niet zo duidelijk aanwezig)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:03

Wow gaaf zeg die clinics. Worden ze gegeven in de volgorde zoals hij er staat?
De prijs vind ik wel meevallen voor 2 dagen. Dit is neem ik aan incl. stalling.
Hoe ver van te voren moet je je aanmelden met/zonder paard?
Ben benieuwd!
Viv

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 00:38

Ik vind dit heel erg leuk als het inderdaad met stalling is. Lijkt me ook erg gezellig met elkaar. Ik denk dat ik er wel voor in ben!!

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 19:19

Je paard kan inderdaad blijven overnachten. En de maaltijden voor jezelf zijn erbij ingegrepen. De overnachting voor je zelf moet je alleen wel zelf regelen. Maar er is in de buurt een Formule-1 hotel waar je voor weinig geld een kamer kan krijgen. Wacht niet te lang met aanmelden want vol=vol.
Het is voor ieder niveau geschikt, als je maar kan zitten en sturen en de basis een beetje onder de knie hebt. De groepen worden op niveau ingedeeld en je kan zelf aangeven wat je graag behandeld wil hebben. Jonge paarden of oudere paarden maakt niet uit. Ras ook niet. Je zit wel een tijdje op je paard en om de beurt ga je weer een stukje rijden. Je kan vragen stellen zoveel je wilt ook over een andere ruiter die op dat moment bezig is. Afgelopen zondag was er voor het eerst een clinic van Aillan en dat was echt heel gaaf. Zeer leerzaam en iedereen was super enthousiast. Vandaar dat we dit programma willen uitbreiden. Ik hoop dat ik jullie wat meer informatie heb kunnen geven en hopelijk tot ziens in de Kalverhoek..

jackie

Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 21:28

erg interessant, ik kom waarschijnlijk als toeschouwer. de prijzen vind ik volkomen normaal. Knipoog