nieuw lid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

nieuw lid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 00:56

hallo allemaal ik ben een nieuw lid en hoop in de toekomst nog met veel vragen te komen omdat ik in het voorjaar mn eerst wedstrijd ga rijden en ik nog veel moet leren groetjes will

Youno the magnificent Tennessee Walker



wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 10:32

OK dan! hallo allemaal ik zal me nu toch maar voorstellen ik ben een wat oudere meid (ver boven de 35 ahum Schijnheilig )heb sinds oct "'03 een paint met de mooie naam Thirstys Top Dude een ruin van 10 jaar en hij heeft al heel wat wedstrijden (plaisure) gereden ook is hij raining getraind ( spinnen en stoppen) ik wil zelf ook weer wedstrijden gaan rijden heb je wat om naar toe te trainen mijn vorige pony heb ik 9 jaar gehad en kwam niet verder dan een beetje plaisure en trail en was niet vooruit te branden heb er 9 jaar geduld mee gehad en toen van het op heb vroeger dressuurwedstrijden gereden op een lipizaner en dat begon toch weer te kriebelen leuk om te laten zien wat je met je paard kan doen op een ontspannen manier binnenkort kan ik fotos scannen en zal ik ze plaatsen Cheese! . Dit is een leuk forum om tips uit te wisselen want velen van julli zullen wel wedstrijden hebben gereden en kunnen vertellen hoe het er aan toe gaat aan deze leek wie meer wil weten moet mij maar mailen of mns sen groetjes will

Youno the magnificent Tennessee Walker

wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 15:06

ja leuk ik leer elke dag wel weer wat bij maar moet toch nodig gaan lessen je kan me rechtstreeks eMailen als je dat liever doe groetjes will

Youno the magnificent Tennessee Walker

wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 01:12

oh Wat leuk om te horen, weet je zeker mijn top dude zijn vader vas Gentlemans Dude en opa was Skip A Dude als dit zo is wil je het me dan E-mailen kunnen we fotos uitwisselen en wil ik wel wat weten over de vorige eigenaar. Op zn registratie formulier staat een belg uit Eksee. groetjes will

Youno the magnificent Tennessee Walker

wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 01:20

Oke , Oke ik zal proberen me aan de nederlandse taal te houden , maar ik heb nog niet zo lang een pc. Dus vergeet ik wel eens een ,,, of... Sorry Sorry...,,,;;;

Youno the magnificent Tennessee Walker


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 2 bezoekers