Onderhoud laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:20

Ik heb ook nieuwe laarzen, maar ze zitten boven bij de wreef nog aardig strak. Als ik ze eenmaal aanheb zitten ze heerlijk, maar ik krijg ze bijzonder moeilijk uit. Aan de zijkanten zit onder de enkel een heel hard stukje. Nu heb ik als tip gekregen om ze in te oliën, dan vol te laten lopen met lauwwarm water en er een tijdje mee te lopen. Maar nu is mijn vraag: waar moet ik ze mee in oliën dan? Wat voor olie? En hebben jullie eventueel meer tips?

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...



LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:02

Maar wie weet er nou of het goed is om met een plens water een tijdje in je nieuwe laarzen te lopen? En zo ja, moet dan dan met of zonder olie?

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:15

Zoals ik al eerder beschreven heb heb ik nieuwe laarzen die bij de wreef erg strak zitten. Met lopen maakt het niet uit, maar als ik ze uit wil trekken moet iemand anders met volle kracht er aan trekken. Nu kreeg ik van meerdere mensen de tip om er wat lauwwarm water in te laten lopen en dan zelf er een tijdje mee telopen. Schijnt dat cowboys er altijd met natte sokken ingaan en dat de laarzen dan naar hun voeten gaan staan. Maar ik wil dus weten of dat gewoon zonder olie kan en wie hier ervaring mee heeft.

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers