Training Oost

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 08:40

Als het in Holten is, kom ik wel Haha! en Dick ook *LOL*

Maarrrrr let op, ik organiseer geen training cq huur de bak niet af voor alleen "eigen" paarden van onze stal, want dan kan ik ook gewoon kosteloos trainen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 08:43

Gezien de reacties (en daarna het openbaar uitblijven daarop) in het topic over Den Ham in ITP en de negatieve wending die hier aan positief bedoelde feedback wordt gegeven, geloof ik niet dat ik zin heb in een gezamenlijke training. Ik stop er in ieder geval geen tijd/energie in.

Dus Jeanette, bedankt voor je enthousiasme om wederom een topic te starten over dit onderwerp, maar ik geloof niet dat deze regio hier klaar voor is....
(jaja voor de meetellers: derde keer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:01

Jip ik ben bang dat het niet eens alleen om de training an sich gaat, maar over een stukje communicatie in het algemeen....

Ik stel voor dat we met ons kleine groepje regelmatig doen wat we twee weken geleden gedaan hebben, en dan bv zonder paarden de trainingen van regio West van Blaze en Sandra gaan volgen. Zo blijven we zelf in ieder geval scherp.
(want ik weet niet hoe iedereen hier z'n eigen rijden inschat, maar voor mij persoonlijk is het gewoon hartstikke nuttig om samen te trainen en te leren; ik heb nog een heel lange (maar leuke!) weg te gaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 10:41

Yep, leuk! En uiteraard, wie zich aan wil sluiten is hartstikke welkom, maar we maken er verder geen keurig uitgeorganiseerde happening van.
Om en om in de Lutte en Holten is uiteraard wel zo eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:20

Tuurlijk, wat mij betreft ben je elke dag welkom in onze binnenbak Tari Haha! Je kunt bij ons ook als "buitenstaander" tegen een vergoeding in de bak komen rijden, dus een "mini-training" kan praktisch elke dag geregeld worden.... Gezellie!

Als er weer plannen zijn om de koppen bij elkaar te steken (en de konten in de zadels Haha! ) dan PB ik je wel even!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:29

Zondagen zijn wat mij betreft geen enkel probleem. Moet alleen even rekening houden met de wintercompetitie van de manegekids hier, dan zit ik 's middags in het heilige hokje bij C *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:49

'k Zal van 't weekeinde even de competitiedata erbij pakken (zijn altijd op zondag) en ze plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 10:53

Moet onze veewagen wel klaar zijn, want we wachten nog op wat laswerk wat gedaan moet worden. Als de veewagen klaar is maakt de trainingslocatie mij uberhaupt niet meer uit zolang Anya en Jip geen eigen sleurgeval hebben.Is de Lutte voor ons zelfs handiger.
Als we in Holten trainen moet ik 2x op en neer naar de Lutte om de paarden van Anya en Jip te halen en te brengen. En als we in de Lutte trainen hoef ik maar 1x te rijden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:23

*LOL* Je kunt altijd plaatsnemen op mijn schattige gele merrietje hoor *LOL* Die werkt zooooooo graag voor een andere ruiter.... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:33

Zoals beschreven, in Holten of in de Lutte (Hengelo OV).

Waar woon jij Boldguy? Heb in je profiel gekeken maar dat is leeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:58

Erger nog; liev! Haha!
Probeer dat maar uit te leggen aan degene die er zaterdag op gezeten heeft *LOL* die vond haar ook lief. Inderdaad, verleden tijd... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:01

Dick en ik kunnen onze eigen afspraken meestal wel omgooien, maar we zitten nog even een paar keer met de wintercompetitie van onze manegekids. Dick is ringmeester en ik zit in het heilige hokje bij C, dus moeten we even omheen plannen.

Je hoort het nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 08:35

De weekeinden in februari zitten vol. Eerste weekeinde maart kan ik wel, tweede en derde niet, laatste wel. Wat mij betreft in de Lutte, maar ik breng geen paarden mee. Laswerk aan veewagen is nog niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 09:17

Nee dan is de veewagen nog niet klaar. Heb geen haast om 'm klaar te krijgen, ik wacht liever even tot een iets gunstigere tijd (ivm planning garage), dat scheelt me heeeeeeeeel veel lieve Eurootjes die ik toch wel opkrijg..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:44

7 mrt, fine with me. Ben ik nog net 32 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:21

Yep, 13 uur halen we wel. Kunnen we mooi 's morgens eerst nog lessen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:52

Hihi, ik mag op mijn eigen draak, maar dan in het bruin en 25 centimeter groter *LOL* Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:58

'k Ben echt vreselijk benieuwd! Ik beloof niet dat ik niet de slappe lach krijg als dat monster van jou hetzelfde met mij gaat doen als die van mij met jou..... *LOL* *LOL* *LOL*

Zorg jij trouwens voor koffie, dan breng ik taart mee. Ben een paar dagen later jarig, dus kan best in 't voren gevierd worden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:03

O maar die truc ken ik al lang Haha!
Weet je zeker dat B'elanna geen vermomde Fjord is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:36

Irene2 schreef:
haha, ok! is dat te doen met de fiets? ik dacht dat het heel ver was, maar ik ben een goed fietser( ik fiets elke dag half uur naar school) dus dat komt wel goed ! ( tenzij ik met paard erheen kan rijden Knipoog )


En anders spring je maar in een trein, dan pikken Dick en ik je wel even ergens van het station op hoor, als we naar de Lutte gaan.
En anders ben je ook van harte welkom om eens bij ons in Holten te komen (er is een station) en eens op onze paardjes te gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 08:47

Haha! Jaaaaaaa die is braav en liev!!!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers