regio Eindhoven: interesse voor samenkomst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:23

Leuk initiatief karin Lachen En wat leuk ook van de manege heike Lachen ... is het manege de nieuwe ark of is er daar nog een andere?
En ook al leuk dat marianne ook wil komen Lachen

Ik denk dat ik dan Gsus maar naast Dreamer van Jac op de trailer laad en es kijk of ie inderdaad helemaal over de rooie gaat arriveren in mierlo... of dat het wel mee zal vallen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Monique heeft in ieder geval aangeboden om hem daar voor me te rijden .... dan blijft de schade misschien nog beperkt Haha!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sprite op 2001-11-17 21:25 ]</font>


Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:49

Citaat:
Op 2001-11-17 23:10, schreef K@rin:
Hoezo Sprite, is Gsus zo'n neurootje op de trailer? Hoe is dat dan gegaan toen je hem naar Stiphout hebt verhuisd? Bach remedie al eens uitgeprobeerd?


Ja ja, trailers zijn eng... Gsus heeft het gepresteerd zich eens om te draaien in een één-paards-trailer en toen ik hem naar Stiphout verhuisde was hij maanden van slag. Helaas wist ik toen nog niet van de rescue van Bach.

Hij is pas drie keer op de trailer geweest en als ik hem niet vaker ergens mee naar toe neem leert ie het natuurlijk ook nooit. Daarom ben ik erg blij met dit initiatief.... mooie kans voor mij om een kort ritje met Gsus uit te proberen.
Tenminste als Jac en ik een trailer kunnen regelen.

En Heike, mijn paardje staat bij Harrie de Vries = 9 hectaren wonderschoon grasland direct langs de bosrand + dat boer Harrie een geweldige vent is die uitmuntend voor onze paardjes zorgt. Wat heb ik toch een mazzel Haha!


Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 13:44

Waarom niet in Mierlo Karin? Dat is een lekkere grote bak en ruime kantine....en gratis bovendien.

Maar ik moet niks zeggen want ik weet niet eens of ik wel kan komen....het gaat niet best met Gsus z'n knieeen en voorlopig mag ik de komende weken niet op hem rijden....ik hoop dat de osteopaad over 2 weken een wonder kan verrichten Verdrietig

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 21:41

Idd zoals Jac al zei, de 23 zou mij het beste uitkomen omdat ik dan de meeste kans heb dat we Gsus ook mee kunnen nemen. Ik heb er een hard hoofd in maar ik blijf hopen dat ie snel weer wat beter wordt Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers