Rosworld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Rosworld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 23:00

Hayhay zijn er nog mensen die toevallig in week 7 naar rosworld gaan op westernkamp? Het is daar echt super tof, hele kicke lauwe paarden, kunnen super rijden en tis super gezellig..!!
www.rosworld.nl neem even een kijkje, in de zomer als het mooi weer is gaan we ook zwemmen met de paarden, ook super tof, had ik daarvoor nog nooit gedaan, ik hoop dat er mensen zijn die daar ook heengaan want dan kunnen we meeten.

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:20

Ik ga er denk ik niet heen dit jaar. Ben er al 1 keer geweest en vond het wel super leuk. Maar ik was de enige die al western reed en dat vond ik wel beetje jammer.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 23:23

Jah oke maar opzich is het daar wel supertof hoor, ik kan het ook niet hoor ookal heb ik het vorig jaar al gedaan, komt denk ik omdat ik tog elke dag gewoon dresuur rijd haha

Yooon

Berichten: 607
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Opendeeeh ,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:53

Ik ga dit jaar ook niet ben er wel een keer geweest en toen was ik ook de enige die al western reed

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 23:19

dan moeten jullie dit jaar gewoon komen en dan zijn jullie met zn 2e Haha!:j hihih nouja toch leuk? ik ga et doen omdat ik het uitdagend vind om weer wat nieuws te leren, voor de rest maak ik super veel lol met de meiden daar, en natuurlijk erg genieten Knipoog