Zenuwen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:55

Hoe ga je hiermee om, tja dat zou ik nou ook eens willen weten. De juiste remedie heb ik nog steeds niet gevonden Huilen !!! Bij pleasure starten, gaat het nog wel.....maar bij de rest....moeten die paterns erin gestampt worden en daar wordt ik zoooooo zenuwachtig van.....!! Ik moet het onthouden, moet het onthouden, moet het onthouden....pffff...en dan...juist ja...blackout...het ergste wat je kan overkomen mijn inziens. Gelukkig heb ik mijn partner tijdens wedstrijden.....hij is mijn grootste steun OK dan! ! Maar ja toch blijf ik de zenuwen krijgen van met name de paterns! Hopenlijk verdwijnt dit ooit nog eens........ Verdrietig
Laatst bijgewerkt door CounTree op 01-02-04 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt


CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:59

Chantalleke schreef:
Ik rook wat, en nog iets en nog iets! Haha!


hahaha .....high te paard!! Letterlijk en figuurlijk!! Maar ja ..... Haha!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:00

oh ja weet je wat wel goed helpt. ...als je 2x achterelkaar hetzelfde pattern moet rijden. bv eerst Dawra en dan WRAN. Dan weet ik zeker of het pattern in mijn koppie zit. En kan ik me 99% concentreren op andere zeer belangrijke zaken. Haha! Ach gut

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:23

Jester schreef:
Hoi Bianca,

Ik bekijk de proef en rijd hem in gedachten net zo vaak totdat ik exact weet waar ik wat moet doen (Ik visualiseer de proef dus, de hindernissen, gangen, halthouden, wendingen etc).


JAJA dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hier krijg ik dus helemaal de kriebels van......met als gevolg zo nu en dan stomme irritante ....blackout! Verward Ook nog...als beginner moet je vaak als eerste starten, patterns hangen als je mazzel hebt uurtje van te voren op.....uurtje moet genoeg zijn nietwaar.....wordt je verrast door je paard...en weg is je geheugen! Huilen En oh wat vind je dat dan weer ontzettend stom van jezelf.....maar ja....thats life?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avalon87 en 50 bezoekers