DRHA Reining wedstrijd 18 november

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 12:56

Weet niet of er andere mensen, (behalve Jos hier op bokt, zonder vlechtjes), nog bij de wedstrijd zijn gaan kijken.

Heb er zelf niet veel van gezien doordat ik op het secretariaat zat. Kan wel zeggen dat ik eindelijk even met Jos en Roel heb kunnen buurten en dat was heel gezellig. Ik hoop dat we Roel volgend jaar bij de Green As Grass op zijn hengstje mee zien rijden.

Verder was het heel druk qua ruiters (ongeveer 70 starts) uit Nederland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk en er waren hele goede runs bij. Ik zal de winnaars/reserve hier even snel neerzetten.
Jeugd: Minou Geurts op Tari Sugar Bab
2de Marleen Coppens op Muriel Tivio
3- & 4-jarige Snaffle Bit/Hackamore: Dave Young op Taris Skeeto
2de Rieky Young op Dunny's Reminic
Green As Grass: Matti Pardijs op That Works
2de Willeke Reijs op RH Be Aech
Rookie: Astrid Rensmann op Blatz Jac
2de Jessie Goossens op Tillena
Non Pro: Jan Hoefkens op Red Dust Solanos
2de Jolande van der Valk op Whiz N Mist
Open: Rudi Kronsteiner op Aacky Breaky Twist
2de Walter Bouwmeester op Hollywood Reckless

DRHA Year End Buckles 2001 zijn gewonnen door:

Jeugd: Minou Geurts op Tari Sugar Bab
Green As Grass: Matti Pardijs op That works
Rookie: Minou Geurts op Tari Sugar Bab
3- 4-jarige Snaffle Bit Hackamore: Dave Young op Taris Skeeto
Non Pro: Jolande van der Valk op Whiz N Mist
Open: Walter Bouwmeester op Hollywood Reckless

Hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn.

Groetjes,

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:31

Ik heb vanaf de rookie gekeken en vond het een leuke wedstrijd. Helaas gingen er bij de rookies veel fout, dus waren er een hoop zero scores. De non-pro was een leuke competitie en de nummers 1 en twee moesten een tweede run rijden ivm het zelfde aantal punten. De pro was spectucalair. Rudy reed echt een wereld proef. 72 score. Jammer dat de bak niet zo groot was en dat de ruiters hierdoor hun paarden op de cirkels niet voluit konden rijden. Rudy schowde dit paard op de EK in de Senior en werd daar 1e met 227 punten, dat was echt heel gaaf. Walter had Reckles mooi geshowd, goed voor een 71.5 score. Ben even de naam van nummer 3 vergeten maar die had ook een goede run met 70 score. Roemer had een break of gate in zijn run down wat hem veel punten kostte, een score van 68 goed voor een 4de plaats. Al met al een goed stukje reining gezien (vooral bij de profs). Een leuke wedstrijd en erg druk. Groetjes....