Gewetensvraag ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:12

Ik ben lid van de AQHA en de NQHA.

Tevreden?
AQHA vind ik heel bereikbaar en overzichtelijk, vind het tijdschrift dat zij uitgeven wel heel erg Amerikaans....

Ik vind dat er enorm veel goeds gedaan wordt door het NQHA, de wedstrijden worden steeds beter georganiseerd, petje af.
Het clubblad vind ik met sprongen vooruit gegaan, wordt veel informatiever en mooier, ook petje af.
Ik heb gemaild over mijn bevindingen tijdens het laatste NK, hier heb ik niks op gehoord maar mijn brief werd geplaatst in het blad met een (vind ik) discutabel antwoord.
Verder veel gemaild over chippen ed. Kreeg altijd snel en keurig antwoord.

Ben niet naar een ledenvergadering geweest, reden omdat ik dan niet kon. Heb ook niet dat ik hemel en aarde wil bewegen om er wel heen te gaan.

De WRAN heb ik overwogen om lid van te worden maar tijdens het laatste NK heb ik teveel betaald omdat ik dacht dat er twee halterklasse zouden zijn in plaats van 1. Dit geld heb ik nog steeds niet retour en na hier over gemaild te hebben en gebeld, vind ik de organisatie daar te wensen over laat.
Stimuleert me niet echt om ook nog extra lidgeld te betalen maar wie weet, als ik het geld ooit nog krijg dat ik wel lid word.

Ik vind, dat als je in je achterhoofd meeneemt dat deze organisaties door vrijwilligers worden gerund, dat ze het helemaal niet slecht doen.
Ondanks dat ook ik in het verleden best wel geklaagd heb.
Ga er maar aanstaan.
De beste stuurlui staan altijd aan wal.

Ik zou best willen helpen maar door mijn ontzettend drukke thuissituatie zie ik hier geen mogelijkheid toe.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 43 bezoekers