WN: Den Ham, Westernwedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:15

Ik hoop tegen die tijd eindelijk vervoer te hebben, dus ik doe mee. Nu Jip nog overtuigen dat ze ook best goed genoeg is om te starten...Dan doet Jip ook mee (jeanette op bokt). Lachen


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:35

jeanette schreef:
Ik ben dus die Jip waar Anya het over heeft. Stuur maar een inschrijfformulier. Ben geen wran lid.


Jip Haha!
Ik ben zo trots op je OK dan!
Go girl Go!


Noot voor de lezers: dit wordt Jip's eerste wedstrijd!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 13:50

dan plus je toch op de roll backs en min je toch op de spin..resultaat is 0, dan hoef je alleen nog maar te plussen op cirkels en wissels enzo Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:51

Blaze"]
[quote="Sonja schreef:
Goed dat je 't zegt, ik heb 'm nog niet ingestuurd. Zit nog steeds te dubben of ik me eens aan een reiningproefje ga wagen. Heb m'n spinns nog steeds niet gefixt, maar heb wel heeeeeeel mooie rollbackjes... *zit in dubio*


dan maak je toch gewoon 6 van die prachtige rollbacks snel na elkaar8-)
[/quote]

Precies Haha!
Het levert een Diskwalificatie op, maar wel heeeeeeel mooie plaatjes voor het publiek OK dan!
En das ook wat waard

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:43

Woehoe Sonja we zijn trots op je.

Ik ben ook herkenbaar: ik vermom mijn quarter als KWPN-reuzin. Donkerbruin en waarschijnlijk het grootste paard aldaar Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 10:48

PeppySan schreef:
Doen er ook nog mensen in de open mee?
ik start alle open onderdelen.


Ik doe pleasure en horsemanship amateur en ik probeer een keer pleasure open. Alleen voor de ervaring Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:32

Hmm Sonja gaat wedstrijd rijden...eh herstel veulentje kijken Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:40

Romkabouter schreef:
Doe ik Stan oogkleppen op Tong uitsteken


Doe maar...ik voel een Diskwalificatie aankomen voor Romkabouter op Stan. Concurrentje minder zullen we maar denken Tong uitsteken

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:45

Haarbal schreef:
Ik doe het hoor! *grijns grijns* Ik heb alleen geen pet... wel een koeienhoed met belletjes, is dat ook goed? Knipoog


jazeker dat is helemaal goed
Ik zorg voor de haarbal-met-koeienhoed-op-bokt-forever-foto Schijnheilig
Cheese! hihi

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 07:58

eh vraagje: waar ligt die manege precies? Weet iemand dat? Kleine routebeschrijving vanaf Den Ham?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:11

Het zal Mileen weer niet zijn Lachen
Portret is het toch hihi

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:22

Nou zal ik de kop maar eraf doen, qua verslag.
Ik kende mijn paard niet meer terug Huilen Het was de eerste keer dat ze samen met haar maatje Seven op wedstrijd ging en dat heb ik geweten.

Blehren, hinniken, schreeuwen, bokken... de etterbuil Lachen

Jip gevraagd Seven toch maar op te halen, toen werd ze iets rustiger. In de amateur pleasure, liep ze eigenlijk redelijk netjes, tot ik volgens Lanna iets te dichtlangs werd ingehaald. Toen was ze een rondje of twee niet te houden en moest ik met heel veel druk rijden. Niet geplaatst, ze ging niet langzaam genoeg. Zelf vond ik dat ze (op dat stukje na) eigenlijk heel netjes langzaam liep. Voor een KWPN-er van haar formaat kon het niet zoveel langzamer. Volgens de jury zou het toch langzamer moeten kunnen. Verward

Daarna pleasure open. Daar was veel meer ruimte in de bak, dus meer rust. Ik vond dat ze dat toch netjes liep. Ik heb me nog geplaatst, als zevende en laatste, maar er zat vooruitgang in. Lachen

Daarna de horsemanship en toen ging het mis. Ze wilde niet meer, zag Seven niet meer en wilde alleen nog maar weg. Dus de proef ging al ongelofelijk slecht, maar goed ik kwam er nog door en daarna ging ze staan stampvoeten bij de line up. Niet meer te houden. Het enige wat ik kon doen was haar er niet mee weg laten komen. Dus ik ben blijven staan stampvoeten in het hoekje.

Het enige waar ik vandaag echt trots op was, was dat ik niet boos op haar ben geworden. Ik heb haar bij iedere stampvoet (en dat waren er veel) weer gecorrigeerd. Maar dit had ik niet verwacht. Dit heeft ze ook nog nooit gedaan.

Er zit niets anders op dan heel vaak met Lanna en maatje Seven weg naar een andere plek te gaan, Seven op de trailer laten staan en dan met Lanna gaan rijden en iedere bok, hinnik of stampvoet stuk voor stuk aanpakken tot ze het niet meer doet. Het alternatief is Seven altijd thuislaten en daar voel ik niet veel voor.

Complimenten voor Sonja: die reed prachtige proeven.
En ook complimenten voor Jip die een keurige eerste wedstrijd reed. OK dan!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:24

De organisatie was SUPER voor elkaar hoor missgoldy OK dan!
Programma klopte, het was plezierig je bij het secretariaat te melden en er hing een goede sfeer. De volgende keer zijn wij er weer bij.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:22

He Peppysan: mooie deken hoor. En inderdaad de deken past ook nog en staat ook nog. Niet gek! Gefeliciteerd Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:01

Ze staan er. En zelfs een mooie foto van Lanna. Netjes nageeflijk, keurig zweefmoment en een nette tweetakt. Ze heeft kennelijk toch een paar mooie passen gemaakt die dag Lachen
Laatst bijgewerkt door Anya op 06-04-04 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:05

Ja dat is heel jammer Jip...Balen meid.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:53

Ik sluit me bij Sonja aan Paintje en missgoldy!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:22

1978, 1991, 1992 Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:18

Lieve Jip... van jou komt er een filmpje. En ik zorg er hoogstpersoonlijk voor dat een mooi stukje daarvan binnenkort op bokt te zien is!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:02

jeddah"]
[quote="Anya schreef:
1978, 1991, 1992 Lachen


Jeetje! Paard is VEEL groter dan ik had gedacht Haha! !
[/quote]

hahah ik ben een onderdeurtje... Nee Lanna maakte zich zo onbenullig groot omdat ze zo ontzettend boos was dat ze niet naar Seven terug mocht..

Overigens, dat ben ik in de drukte helemaal vergeten.
Ik wil graag langs deze weg alle ruiters van met name de amateur horsemanship bedanken. Tijdens die wedstrijd besloot Lanna helemaal niet meer te willen meewerken en alleen nog maar te willen stampvoeten. Als ik haar op dat moment haar zin had gegeven, had ik het voor maanden verloren.

Toch heeft niemand een overtogen woord gezegd. En dat vind ik ZO geweldig. Het getuigt echt van de sfeer in de westernsport. Voor al die mensen: HEEL ERG BEDANKT! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Anya op 01-07-04 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers