Wanneer komt de hengstenspecial 2004 uit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:28

Binnen een maand, lijkt me. Twee weken geleden was volgens mij de uiterlijke deadline en nu zouden ze wel met de vormgeving bezig zijn. Nog heel even geduld, denk ik Lachen


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 15:20

Ach ja, de meeste merries worden nu toch nog niet gedekt, dus op zich maakt het denk ik niet zo heel veel uit. Maar je keuze moet natuurlijk wel weloverwogen zijn, dus je kunt beter vier maanden in een hengstenspecial staren dan een halve maand..
Ik ben benieuwd welke hengsten er allemaal in staan, ik ben altijd helemaal gek op hengstenspecials! Staat Digger er al in, Vera? Wie weet staat Jagger er over een aantal jaren ook wel in, maar ik denk dat ik hem moet teleurstellen Haha!


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:07

Ik ben benieuwd. Jammer dat ik geen lid ben, ik hoop dat ik hem wel kan bestellen.. Scheve mond Ben een beetje hengstenspecialverslaafd

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 11:25

Kan hij hem niet even brengen? Knipoog
Ik heb hem ook besteld, ik ben zelf geen lid, dus ik verwacht dat hij er (hopelijk) ook snel is. Alleen.. ik woon in Veenendaal en daar loopt de post altijd een aantal dagen achter, het is te gek voor woorden.. Stoom uit je oren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Trendiction en 3 bezoekers