Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LADSGORUF schreef:Als je ergens lid van bent geworden wil dat nog niet zeggen dat je ook ergens verstand van hebt...
Reageer dan verder ook niet als je toch niks zinnigs te melden hebt....
follow schreef:LADSGORUF schreef:Als je ergens lid van bent geworden wil dat nog niet zeggen dat je ook ergens verstand van hebt...
Reageer dan verder ook niet als je toch niks zinnigs te melden hebt....
hoelang zit ie wouter al bij de drha dan

nee hoor dofuzz ik ben zeer blij met mijn eigen quartertje.
(of waar je dan ook op doelt) en kijk tegen niemand niet op. (sorry)! het gaat erom dat bij ons op stal wij altijd (al jaren) gezellig gaan kijken met ook MINDERJARIGEN (zie mijn eerdere reacties) die dat nu niet meer kunnen. jaloers... haha op wie dan wel?!? sorry hoor...
dofuzz schreef:spinninggirl,
eerst leren lezen en dan je brein aan de gang zetten en dan pas woorden gaan tikken; herlees mijn vorige post nog 'ns en zeg dan eens waar die van jou op slaat.
dofuzz schreef:maar dat NRHA reiners dat hier doen betreur ik ten zeerste
storrum schreef:dofuzz schreef:maar dat NRHA reiners dat hier doen betreur ik ten zeerste
In welk opzicht wijken NRHA reiners af van 'gewone' reiners of lees: 'gewone' mensen?
Zijn die anders?
[/quote]
[/quote]
(dat hebben jullie goed geregeld
)

LADSGORUF schreef:Verder wil ik alleen nog zeggen wat ik heb geleerd van mijn grote voorbeeld " NIET ZEVEREN MAAR RIJDEN " en daar ben ik van plan mij verder ook aan te houden...
Jolande schreef:LADSGORUF schreef:Verder wil ik alleen nog zeggen wat ik heb geleerd van mijn grote voorbeeld " NIET ZEVEREN MAAR RIJDEN " en daar ben ik van plan mij verder ook aan te houden...
Volgens mij is die net iets anders nl.: "Niet l*llen maar rijden"![]()