WN: Aalsmeer - Oefenwedstrijd Stal Wennekers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

WN: Aalsmeer - Oefenwedstrijd Stal Wennekers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 17:06

21 maart is het dan zover. We gaan dan een oefenwedstrijd houden, welke voor beginners bedoeld is.

Amateur en open ruiters zijn ook welkom. Deze worden wel gejureerd, maar zullen niet meedingen voor de prijzen.

De volgende onderdelen komen aan bod:

- Showmanship at Halter
- Horsemanship
- Trail (onder voorbehoud)
- Pleasure
- Reining

Inschrijfgeld Euro 6,00
Administratiekosten Euro 2,50
Borg startnummers Euro 2,50

Heb je interesse en wil je een inschrijfformulier ontvangen, stuur dan even een pb en dan mail ik deze naar je toe.

Voor meer informatie over de accomodatie, kijk op http://www.stalwennekers.nl


Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 16:53

Ik heb diverse bokkers een inschrijfformulier gestuurd, alleen is het telefoonnummer gewijzigd. Scheve mond

Voor eventuele vragen kun je bellen naar 0297-349338.

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 12:37

We beginnen om 10.00 uur.

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 14:56

Hoi allemaal,

De wedstrijd is verplaatst naar zaterdag 24 april. Ik heb voor de wedstrijd van 21 maart een bericht op bokt gezet dat het NIET doorging en ook de mensen gebeld waarvan ik een inschrijfformulier heb ontvangen. Helaas was de fax stuk, dus zijn er diverse inschrijfformulieren nooit aangekomen. Voor de mensen die ik toen niet heb kunnen bereiken, mijn excuses.

Hopelijk zien wij jullie 24 april en wordt het een gezellige dag.

groetjes

Wees niet bedroefd om alles wat je niet hebt, maar wees blij met de dingen die je wel hebt.

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 10:52

Ik heb het inderdaad een beetje druk Charene, maar niet alleen met mijn westernwinkel hoor Nagelbijten / Gniffelen

Ikzelf vond het ook een hele leuke dag Het verliep gelukkig allemaal goed. Tenslotte was het voor ons ook pas de eerste keer dat wij zo iets organiseerden. Het enige nadeel was dat er 15 inschrijvingen niet zijn komen opdagen. Niet afgebeld, helemaal niets. Dat was een erg grote teleurstelling voor ons Huilen Maar goed, op zich vond ik het niet gek voor de eerste keer. Ik hoop dat de deelnemers het ook naar hun zin hebben gehad, want dat is toch ook belangrijk. En de eigenaar van stal vond het ook voor herhaling vatbaar, dus misschien komt er nog een vervolgwedstrijd. Maar eerst nog de wedstrijd van 12 en 13 juni *LOL*

De uitslag van de wedstrijden houden jullie nog van me tegoed. Ik ga proberen om ze vrijdag op bokt te zetten

Wees niet bedroefd om alles wat je niet hebt, maar wees blij met de dingen die je wel hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 48 bezoekers