WN: Den Ham, Westernwedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:20

Waarom zijn er geen jeugd onderdelen.


Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 11:04

Chantalleke schreef:
EUhm.. dat antwoord is heel eenvoudig. Ik kan er over mee praten als organisator van wedstrijden dat er daar geen plaats voor is op een eendaagse wedstrijd!


Zo denkt iedereen die een wedstrijd organiseerd jeugd is een onder geschoven iets
Maar wie de jeugd heeft heeft de toekomst maar dan moet de jeugd hier in nederland wel de kans krijgen om te starten in jeud onderdelen.
Of de jeugd blijft in de beginners hangen of ze haken af.
Want niet alle jeugd is er aan toe om tussen de amateurs of open te starten.

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:24

Chantalleke"]
[quote="Freckles"][quote="Chantalleke schreef:
EUhm.. dat antwoord is heel eenvoudig. Ik kan er over mee praten als organisator van wedstrijden dat er daar geen plaats voor is op een eendaagse wedstrijd!


Zo denkt iedereen die een wedstrijd organiseerd jeugd is een onder geschoven iets
Maar wie de jeugd heeft heeft de toekomst maar dan moet de jeugd hier in nederland wel de kans krijgen om te starten in jeud onderdelen.
Of de jeugd blijft in de beginners hangen of ze haken af.
Want niet alle jeugd is er aan toe om tussen de amateurs of open te starten.
[/quote]

Dat kan maar als organisator kan je ook niet een aparte dag voor de jeugd houden! Dat is niet rendabel
[/quote]

Dat hoeft ook niet een aparte dag maar laat dan de beginners of amateurs een keer vallen

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 00:44

rina schreef:
ik denk dat je dan een heleboel amateurruiters gaat missen tijdens de wedstrijd, de meeste amateurs rijden nl zowel amateur als open en die kunnen dan minder onderdelen rijden waardoor zo zoiets hebben van dan ga ik wel naar een andere wedstrijd. ik denk dus niet dat dat de oplossing is.


Zou het niet zo zijn dat de jeugd de toekomstige amateur wordt.
Om het niveau van de sport omhoog te brengen zul je denk ik ook aandacht voor de jeugd moeten hebben zodat zij met ervaring over kunnen naar de amateurs of open.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers