is western rijden moeilijk??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:02

Kleintje19 schreef:
hallo allemaal!!!!!!!

Ik ben op het moment bezig met de verkoop van een paard (lees: pony). Nou heb ik er eentje op het oog die haast perfect lijkt, maar hij is western ingereden. En dat heb ik nog nooit gedaan!! Bloos!

Nou wilde ik dus even aan jullie, ervaringsdeskundigen , vragen of dit moeilijk is om te leren. En weten jullie waar je daar les in kan nemen in amsterdam e.o.??? Want het lijkt me wel handig om er wat over te leren voor ik mijn paardje bestijg... Of raden jullie me het nu helemaal af om hem te kopen??

Nou... ik hoop dat jullie meer weten hierover Lachen alvast onwijs bedankt!

OK dan! ik ben nu anderhalf jaar terug ook op het westernrijden over gegaan.
Mijn paard was geheel engels aangereden en de omscholing van engels rijden naar western is moeilijker als andersom.
Maar ik zou je aanraden om wesstern te gaan rijden het bevalt mij enorm goed en ik ken mijn paard niet meer terug , het past gewoon veel beter bij ons beide.
Maar ik heb een advies, zoek echt goed de instructie uit wand dat maakt de helft van je rijden goed.
Er zijn lijsten met instructeurs op internet op te vragen ga eens bij wedstrijden kijken en laat je daar ook goed voorlichten.
Probeer er veel over te lezen en als je dit leuk vind, en koop je dit paardje, een westernpaard is over het algemeen goed opgevoed.
Ik hoop voor je dat je een beslissing kan maken sucses er mee.


JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:36

nou heel veel sucses ermee morgen en ik hoor het wel okee.
O ja aub laat het paard wel keuren dan kun je geen buil vallen OK dan! Cheese!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers