hulp is onderweg.... :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

hulp is onderweg.... :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:07

nou eindelijk is dan de hulp onderweg hoor...

vanaf februari is chris knol officieel mijn instructeur...
hij gaat me helpen met mijn ruin, die nogal een neuroot is in de bak...
en als het daarmee allemaal goed is dan gaat hij me ook helpen met mijn hengst...

hij zal er eerst zelf even op gaan zodat ie weet wat er moet gaan gebeuren en hoe hij met mijn paard moet omgaan...
en daarna zal hij mij lessen gaan geven.... OK dan!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:14

Nou dat is lekker! Kun je straks echt aan de slag en wie weet verdwijnen alle problemen als sneeuw voor de zon Cool
Succes!!!!

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:21

ik hoop het... maar denk dat hij altijd wel een beetje een neuroot zal blijven...
hij heeft namelijk niet zo'n hele goede baas gehad aan zijn vorige eigenaar .... als je begrijpt wat ik bedoel... ~~}>

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:21

Gaaf Lachen

Succes!

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:26

Chris Knol, wow, lijkt me geweldige instructeur om les van te krijgen...
Succes! OK dan!

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:27

zijn er nog meer bokkers hier die les van hem krijgen?
heb hem wel regelmatig zien rijden maar ben benieuwd hoe anderen zijn lessen ervaren... *LOL*

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:56

Ik heb eind vorig jaar een clinic van hem gehad in Hoogeweg. Was echt super. Bij mij is het geval, dat niet mijn paard maar ik een geweldige neuroot ben Haha! Chris heeft veel geduld en legt alles goed uit in het tempo waar jij aan toe bent. Ik kan je niks negatiefs over hem vertellen mijn ervaring met hem is OK dan! Chris kan je dan wel mooi gaan voorbereiden op de oefenwedstrijd bij Wennekers!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:20

Chris is een goeie instructeur!! Dat gaat helemaal goedkomen met jullie!! Maar komt hij dan helemaal vanuit Dld naar het westen van Ned. rijden??? Wow.......dat opent perspectieven, Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:29

Ik moet zeggen dat ik hetzelfde idee had als FlyingHigh..... Kan/wil hij niet een route met lesklanten doen als hij toch "on tour" is?

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:37

Hey.....Misschien een idee Haha! En als ie toch bij jou langs komt sonja Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:39

Yep, zou hartstikke mooi te combineren zijn, en er zitten denk ik wel meer liefhebbers in de buurt.....
Onze binnenbak is af te huren hoor.... Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:40

Kijk..................dát bedoel ik!!! Als ie toch aan het rondcrossen is en rond de IJssel wat lesklanten kan vinden, mag ie ook met het pondje naar de overkant en bij mij langskomen!!! Is Chris geen bokker??? Tjeetje..........zal hem eens mailen. Zijn er meer mensen in de omgeving geinteresseerd in les van Chris???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:43

Zowiezo Dick en ik in Holten, Henla in Deventer (of ook gewoon bij ons in Holten Tong uitsteken ), ligt al mooi op de terugweg naar Duitsland, niet? Waar woont Chris eigenlijk?

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:47

Ja bij jullie in Holten dan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:51

Tjakka, dat zijn er dus al 3 op 1 adres. O Chrihiiiiiiissss...... *grijns*
Nee effe serieus, dat zou een heel mooie kans zijn....

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 20:11

wat ik begrepen heb van hem is dat hij in principe geen lessen geeft...
maar hij wil mij graag helpen met mijn paard, vanwege de achtergrond van mijn paard...
verder weet ik ook niet waarom hij mij wel lessen wil geven.... maargoed... ik ben er erg blij mee... OK dan!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:01

Het enige "negatieve" dat ik ooit over Chris gehoord heb, is dat-ie erg wedstrijdgericht is, maar verder (van diezelfde mensen) niets dan lof!

=^.,.^=

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:35

farichta schreef:
Het enige "negatieve" dat ik ooit over Chris gehoord heb, is dat-ie erg wedstrijdgericht is, maar verder (van diezelfde mensen) niets dan lof!

=^.,.^=


Tja, en wat voor de één 'negatief' is, is voor de ander juist weer positief!
Ik zoek dat juist wel in een trainer, ik wil tenslotte wedstijden rijden...
Ik heb nooit les van hem gehad, maar vond hem als ruiter erg correct en vooral heel beheerst. Lijkt me dat hij ook zo traint en ik zou dus ook best les van hem willen...(nu nog niet, maar 'straks')
Wil 'ie dan niet bijv. ééns in de maand of twee maanden een dagje les geven op één adres...

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 10:58

Ja eens een de maand of eens in de 2 maanden in Holten ofzo...He Sonja eens kijken of we misschien wat kunnen regelen als we het heel lief vragen Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 11:43

appie_rulez schreef:
wat ik begrepen heb van hem is dat hij in principe geen lessen geeft...


daarom juist!!! Kunnen we hem niet Bokt-minded maken? Haha!
Laten zien wat een vreselijk leuke paarden hier zitten? Tong uitsteken

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:32

Heeft hij een eigen site. Ben wel benieuwd.

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:36

appie_rulez schreef:
wat ik begrepen heb van hem is dat hij in principe geen lessen geeft...

Hij geeft wel les hoor, ik les ook bij hem, maar dan bij hem thuis in Duitsland (lijkt ver, maar is net over de grens). Daarnaast geeft hij ook clinics. Voor de liefhebbers: dit is zijn site: www.together-ranch.com.

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 20:18

ja sorry... dat bedoelde ik ook...
dat hij geen lessen op locatie geeft maar alleen bij hem thuis...
ik zal eens kijken of ik hem op bokt kan krijgen... *LOL*

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:43

Wij hebben enkele jaren les van Chris gehad toen hij nog in Wassenaar woonde. We zijn erg te spreken over zijn manier van lesgeven en het oplossen van problemen. Terra, een van onze paarden, is nog al mishandeld geweest in haar jeugd (ze was 3 toen we haar kochten) en was erg nerveus en panisch. Mede dankzij de hulp van Chris en veel geduld hebben we er nu een super paard aan, zowel voor recreatierijden als tijdens wedstrijden. Ze is nog steeds een wat zenuwachtig paard en dat zal ze wel blijven, maar we hebben veel plezier met haar en zij ziet er gelukkig uit. Jester heb ik m.b.v. Chris ingereden en ook dat ging heel relaxed. Nu gaan we een paar keer per jaar naar Duitsland voor les. I.v.m de afstand gaan we dan gelijk een klein weekje, maar als Chris hier in de buurt komt, willen we graag les van hem. Met de Paasdagen zit ik weer in Duitsland, ik zal eens aan hem vragen of hij niet eens per maand een dagje les wil komen geven.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:09

Zou mooi zijn... ik zou hem het inrijden van mijn paardje eind dit jaar best toevertrouwen...
Een keer per twee maanden zou ook al mooi zijn, en dan een aantal privélessen achter elkaar of twee personen per les bij grote interesse...
Ik heb dat in het verleden ook zo met een andere trainer geregeld. Voor minimaal 5 deelnemers kwam hij mijn kant op. Helaas werd het na verloop van tijd moeilijk om die deelnemers bij elkaar te krijgen op dezelfde dag, maar misschien is het via Bokt wel mogelijk...