Spullen meenemen uit Amerika

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 14:03

Ik heb eens een nieuw zadel meegenomen als handbagage en dat ging goed, en als je een deken wil kopen moet je die gewoon onderin je koffer doen wij nemen zo ook altijd van alles mee en dat gaat altijd goed maar dat moet jezelf weten veel succes!



Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:30

Francis schreef:
En dat gaat goed, een zadel als handbagage?? Zoals Cornelie al opmerkte, dat lijkt me toch ruim boven het toegestane gewicht... Verward
Als je d'r zo'n mooie draagtas omheen koopt zal't op zich wel lukken om em mee te sjouwen, maar 't lijkt me toch erg groot... Maar goed, als jij het gedaan hebt, valt het natuurlijk altijd te proberen... kom je er niet in, kun je't altijd nog laten opsturen, denk ik...
Deken wilde ik inderdaad gewoon in de koffer proppen...

SM, als ik vroeg genoeg weet dát ik een zadel mee kan nemen wilde ik er vantevoren een bestellen en die voor vertrek ophalen, maar ik weet nu nog niet of het überhaupt kan. Als't helemaal niet lukt laat ik em gewoon versturen...



Ja, we hadden er wel zo'n mooie tas omheen en we hadden alles eraf gehaald wat eraf kon, en mijn sterke mannetje heeft zich het leplazerus gesjouwd op de luchthavens. Het zadel moest wel door de rontgen maar bleef vast zitten en toen moesten we het er wel uitrukken gelukkig was het niet beschadigden het paste ook maar net in de bagagevakjes boven ons hoofd, maar ik ben bang dat je dat nu niet meer lukt om het zadel mee te nemen met al die veiligheidsregels enzo maar misschien wel als ruimbagage. P.S. je mag 2 stuks ruimbagage meenemen van ieder max. 32 kg per stuk.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:35

Dit kan ook aan de vliegtuigmaatschappij liggen bij de KLM mag je toch echt 32 kg per persoon aan ruimbagage meenemen.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:00

Ik heb gisteravond naar Schiphol Airport gekeken nou daar staat altijd een douaneman bij dat loket (of je ook iets hebt om aan te geven), nou je zou deze man maar treffen als je net effe je nieuwe zadeltje denk mee te smokkelen, we zijn nou al verschillende keren in de states geweest maar heb deze man gelukkig nog nooit getroffen en hoop dat ook zo te houden!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Karintich en 7 bezoekers