WesternGelderland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

WesternGelderland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 10:42

Dag,
ik heb vaag iets gehoord dat er nieuwe mogelijkheden zijn western te lessen in gelderland, Groessen, Groesbeek of Giesbeek?
Weet iemand dat?
Ik heb helaas geen paard om me te nemen.

Ik weet dat het in Didam ook kon, op Tinkers.
Bedankt voor reacties.
Esther

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 11:14

In Elten (Nederlands sprekende instructrice) is een meisje bezig om iets op te zetten. Voor zover ik kan beoordelen is ze erg goed in het geven van westernlessen. Tevens heeft ze de opleiding in Deurne gedaan en is nu gediplomeerd in het geven van western lessen. Via haar kun je ook een paard huren.
Met de auto is Elten net zo lang rijden als Groessen, het is qua kilometers wel verder.
Als je meer wilt weten merk ik het wel.

appel
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 15:43

Hoj,

Volgens mij is er een nieuwe stal in Duiven, de Kiowa ranch of zo iets. Ik zag ergens een advertentie hangen. Adres: Kievietstraat 6 in Duiven dus. Ze trainen quarterhorses, en er is een pensionstalling bij geloof ik. Of je er ook zonder paard kunt lessen weet ik eigenlijk niet. In ieder geval in de buurt van Arnhem. OK dan!
Groeten van Appel!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:10

hey esther, in groessen zit toch een westernmanege, vlakbij de horsemanoutfitter, iets verder doorrijden, en dan links volgens mij, binnebakje drbij, heb ik ook vaag iets over gehoord, misschien bedoel je dat?

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 23:36

Ja denk dat dat het is!

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:47

bij ons in ruurlo is ook een westernstal.. ook met lespaarden.. Western Riding Achterhoek.. slootsdijk 12a..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 12:52

Dat meisje dat in Elten iets aan het opzetten is ken ik! Ze geeft goed les en heeft daar (voor zover ik weet) 2 lespaarden tot haar beschikking. Absoluut de moeite waard om eens te gaan kijken.
In Otterlo bij de Elysahof komt ook de mogelijkheid om westernles te nemen, zowel met eigen paard als met een lespaard. Ook dit is de moeite waard! Erg leuk daar!

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 13:43

Wie gaat in Otterlo lesgeven dan ??

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:26

pacster schreef:
bij ons in ruurlo is ook een westernstal.. ook met lespaarden.. Western Riding Achterhoek.. slootsdijk 12a..


Ik heb haar gezien op de late lente show. Ik dacht dat ze weg waren uit Ruurlo? Hoe kom ik daarbij dan Verward Rijd jij daar ook?

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 07:45

Ja daar rijdt ook iemand met haar fjord die ik ken. Is nog wel stukje van Arnhem.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 08:22

Biepmiep schreef:
Ja daar rijdt ook iemand met haar fjord die ik ken. Is nog wel stukje van Arnhem.


petra bedoel je Haha!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 09:52

Nee in Ruurlo lest Greet van Wayra en Hildalgo, die we toen in Hoenderloo op de keruing ontmoet hebben.

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:07

klopt die ken ik wel.. die lest wel eens bij ons..

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:30

Kleine wereld heh...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:34

In Otterlo geeft nu ook iemand les die de opleiding in Deurne heeft afgerond en al veel les ervaring heeft! Ze geeft erg goed les en is ook goed in t trainen en zadelmak maken van (jonge) paarden. Het is echt leuk daar! Voor meer info stuur ff een pbtje!

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:37

tinkiebel schreef:
Ik heb haar gezien op de late lente show. Ik dacht dat ze weg waren uit Ruurlo? Hoe kom ik daarbij dan Verward Rijd jij daar ook?


wie heb je gezien? Sylvia?? dat kan trouwens best wel want die wedstrijd wordt door ons georganiseerd.. *LOL* maar het was de bedoeling dat ze weg zouden gaan uit ruurlo omdat de boerderij verkocht werd.. maar wij hebben de boerderij gekocht en dus kon de manege blijven zitten.. als jullie het nog snappen.. en mijn paardje staat daar op stal.. dus ik rijd daar ook.. (nog al logisch als het bij je achterdeur staat.. Haha! OK dan! )