Digger op het strand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Digger op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 19:15

Vandaag een uitgelezen dag om Digger eens kennis te laten maken met het strand Haha!
Prachtige sneeuwduinen en dito strand. Eerst zijn we lekker door de duinen gewandeld. We waren nog geen twee meter het pad op of Digger stortte door zijn benen en begon uitgebreid te rollen *LOL*
Vervolgens heeft hij heel braaf, zonder dat mijn leadrope strak kwam te staan, gebokt en gesprongen met lekkere gilletjes. Hij vond het dus leuk Clown

Boven op de duin zag hij de zee en moest even stilstaan bij zo'n weids uitzicht Lovers
Toen de duin af, dat was echt heel grappig om te zien, schuivend op zijn buik, voetje voor voetje is hij afgedaald....dat hij nog nooit gedaan en dat was daarom heeeeeeel spannend.
De zee vond hij prachtig, jammergenoeg was ons fototoestel kapot, maar wat keek hij prachtig met wijde neusgaten Wow!
Hij heeft zijn tenen nat gemaakt toen hij achter Peter aanliep die hem probeerde naar de zee te leiden maar verder ging hij niet
Na een half uurtje wandelen en erg onder de indruk te zijn geweest van alles, kwam hij los en ging de meest gekke sprongen maken.
We hadden veel publiek Bloos!

Digger weer een beetje wijzer en ik alleen maar blijer omdat hij zo ontzettend makkelijk overal op afstapt

En dat voor een puberende hengst van bijna 3 jaar Lovers

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 19:25

Wat super, zeg!! Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat er uit zal hebben gezien!! Ik heb al wel foto's van hem gezien waar ik hem er prachtig op vond uitzien, maar met zo'n mooi uitzicht zal hij ook vast NOG mooier geworden zijn!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:11

jammer dat je geen foto's hebt zeg. Had hem graag zien 'spelen' Lachen

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:15

hmmmm ja erg jammer geen Cheese! maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen .....leuk hoor!!!! Haha!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:30

Gaaaaf, Vera!!! Sniffff, jammer dat er van dit feest geen foto's zijn....ook geen film- camera in Huize Vera of Nanouk???
Hopelijk binnenkort wel mooie foto's van het tweede stand- festijn! Hahahhaa, ben helemaal niet nieuwsgiering hoor!!!!

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:44

Wauw Vera wat super tof OK dan!
Ik durf dat soort dingen nooit Clown
Nou ja, misschien met Cooky wel, want die wel erg Cool.
Ik ben zowaar vandaag zonder zadel op haar geklommen, dat vond ik al een hele overwinning, dus wie weet zien we elkaar ooooooit nog wel eens op het strand (ik hoop het, hihi)

Volgende keer wel eerst ff een Cheese! regelen, want je merkt het, dat pikken we niet, hahaha

doei

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 21:35

FlyingHigh schreef:
Gaaaaf, Vera!!! Sniffff, jammer dat er van dit feest geen foto's zijn....ook geen film- camera in Huize Vera of Nanouk???
Hopelijk binnenkort wel mooie foto's van het tweede stand- festijn! Hahahhaa, ben helemaal niet nieuwsgiering hoor!!!!

Ja die filmcamera......daar dacht ik pas aan toen we op het strand liepen
Haha!

Bugsy, gewoon doen hoor! Het is allemaal zo ontzettend leuk en je kunt zo samen genieten, dat is gewoon zonde om te missen
Ga anders met een paar superbrave paarden erbij op stap, is Cooky ook de rust zelve Knipoog

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:23

Knap hoor, daarvoor moet je inderdaad lef hebben. En op zulke momenten, denk ik, merk je niet dat het bitterrrrrrkoud is Knipoog .

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:42

bugsy schreef:
Nou ja, misschien met Cooky wel, want die wel erg Cool.
Ik ben zowaar vandaag zonder zadel op haar geklommen


Bloos! dat is zelfs voor mij nieuws Bloos! stiekemerd Haha! geweldig die cooky is een toppertje ..heb je toevallig ook foto`s

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 14:13

Nee, sorry, geen Cheese!
ik zal het dus nog een keer moeten doen net als Vera, hihi

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:58

Zo heb ik banish ook strand-mak gemaakt Haha!
Ernaast lopen samen met Rob. De afdaling duurde bij mij zo lang de eerste keer. om de pas stond hij stil om even te snuiven. En toen hij er wat vaker geweest was (mijn stalletje stond in de duinen) voorzichtig zonder zadel erop gaan zitten. Dát was ook gaaf. Rob met Banish aan een halster en ik met een grote grijns op mijn paardje.
Hoe gekker je doet met ze, hoe makkelijker ze worden.

Wilde Digger de zee niet proeven, Vera?
Dat deed banish wel namelijk...

http://www.huizerd.net/jouke/pictures/BAN001_small.JPG

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 17:23

He wat leuk joh! geweldig, echt OK dan! dat je dat met die superpuber allemaal kan doen. En inderdaad, ik verwacht nog een herhaling met Cheese!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 21:10

Ja, dat is gaaf wat je hebt gedaan OK dan! . Wij zijn ongeveer 3 jaar geleden (toen we nog in het "westen" woonden) met de kerst met de honden en paarden op vakantie gegaan naar Noordwijk en dat was fantastisch! Wilfred ging toen wandelen met Brio op het strand. En ze was heel braaf, maar ze vond het ook wel spannend. Vooral de golven zijn erg spannend (misschien vallen ze je wel aan Haha! ). Leuk is dat, je kunt al zoveel leuke dingen doen met een paard waar je nog niet op rijdt.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 19:43

banish schreef:
Wilde Digger de zee niet proeven, Vera?
Dat deed banish wel namelijk...

Nee, maar hij heeft wel happen schelpen gegeten Haha!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 08:42

hahaha!
Dát klinkt ook heel bekend.
Banish heeft de rare gewoonte om alles wat hij voor het eerst ziet te proeven. Dat resulteert regelmatig in geknars en het trekken van vieze gezichten Clown