Yihaa, eindelijk een bijrijder.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 08:51

Ik heb iemand gevonden, die het (waarschijnlijk) leuk vind om met chrisp te gaan werken.
Gister is zij komen kennismaken en ik gooide haar meteen voor de leeuwen. Zet haar maar tussen twee touwen, dan kan je haar poetsen en opzadelen. Nou is dat voor een vreemde soms geen beginnen aan, dus bleef ik lekker in de buurt. Het ging toch wel heel goed. }> Er waren maar een paar kleine correcties nodig. Toen opzadelen, redelijk zonder probleem. He dacht ik, als chrisp zo doet dan zal dat vrouwtje toch wel een beetje invloed op haar hebben Cool . Het rijden ging voor Chrisp haar doen met anderen redelijk rustig Schijnheilig .
Twee of drie keer probeerde ze er onder uit te komen. Bij de galop ging het even mis. Zij werd een beetje uitgelaten en vond dat fijner zonder die ruiter op haar rug. Haha! . Al met al ging Chrisp steeds beter lopen. Vooral omdat zij door had dat deze meid toch niet bang voor haar was. Na afloop nog even de longeerbak in, effe napraten en toen moest ik er als een gek vandoor. Hananne ging haar helpen met afzadelen en afspuiten. Ik hoorde dat dat allemaal goed ging. Nu moet je weten dat ik normaal een giga zeikerd ben met haar en haar nooit aan andere mensen overlaat omdat het negen van de tien keer toch fout gaat. Dus wat is mijn conclusie? IK HEB EEN MEGAMEID GEVONDEN *LOL*
Nu maar hopen dat die megameid het ook heel leuk blijft vinden.
[img]../upload/1056/chris_bok.jpg[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: chrico op 2001-10-18 13:50 ]</font>

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:49

Wat goed joh.

Heb je het eindelijk getroffen Haha!

Jammer dat je niet zo lang na kon praten, maar dat komt vast de volgende keer wel Sigaar

Christy is een heel leuk paardje, en ik denk zomaar dat je nieuwe bijrijdster het zeker ziet zitten.

Veel plezier en succes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:58

Klinkt goed allemaal! Veel plezier met z'n 3en!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:07

Hoi Chrico!
Nou ik wens jullie 3tjes heel veel plezier en met je bijrijder zit het volgens mij wel snor Party!!
Geniet ervan Party!!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:03

Ik heb d'r gezien die nieuwe bijrijder, dus ik durf wel te zeggen: dat wordt nog wel wat Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:33

He mazzelaar,ikzoek me rot om een leuke bijrijder te vinden,en jij vind precies de persoon die ik zoek.
succes ermee.
Groetjes Alie. Verward

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 13:55

*LOL* Als je maar van haar afblijft!!!!!!!!! }>
Nee, zonder gekkigheid. Dit is per toeval geweest. Ik zag haar ergens rijden en dacht, hmmm dat is er een voor Christy en wat met een grap begon is nu serieus geeindigd. Dit is gewoon een moeilijk paard, maar als het klikt gaat zij voor de ruiter door het vuur. Ga daar maar eens iemand voor zoeken. De meeste kwamen niet meer na drie dagen.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:16

Citaat:
Op 2001-10-18 08:51, schreef chrico:
[img]
../upload/1056/chris_bok.jpg[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: chrico op 2001-10-18 13:50 ]</font>


Kent dit paard kunstjes?? Haha!
Die van mij doen dat noooit...

Succes met je bijrijder Pling

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:32

Ik vind vooral de reactie van die witte pony op de achtergrond wel grappig Haha!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 09:13

Hahaha sugarmiss, je zou eens moeten weten welke kunsten zij allemaal kan uithalen. Er zijn al mensen op stal die vinden dat zij bij het circus moet. En Mac, die witte is ook van ons en die heeft een keer goed kennisgemaakt met die achterhoeven. Die denkt waarschijnlijk nu zoiets van, een gewaarschuwd paard teld voor twee.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 11:51

zoo,echt tof beestje!!!!!!!!
waar staatie dan?

golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:13

Jeetje wat kan die hoog bokken, doet ie dat ook aks je er op zit?? Ik ben blij dat die van mij daar te lui voor zijn. Zeg verkoop je dat beestje niet? Voor een vrienden prijsje natuurlijk.
Schijnheilig Schijnheilig