Eindelijk komen onze nieuwe paarden,.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Eindelijk komen onze nieuwe paarden,.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 13:57

....na hard werken om onze stal zover klaar te krijgen om ze ook te kunnen plaatsen!
Volgende week zullen ze hier zijn,...spannend.
Hier zijn alvast wat foto's van toen ze nog in de USA waren Cheese! :

http://groups.msn.com/BreedingstableSti ... snw?Page=1

Als je op de foto zelf klikt krijg je nog wat info over pedigree enz.


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 14:14


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 14:15

Funnygirl schreef:
Hoe gaat dat rond deze tijd ook al weer:

Vol verwachting klopt ons hart.......

Alvast heel veel plezier met je nieuwe paarden.


Je komt kijken,he.
(verder via pb??)

Waarom staat er Kapel bij jou logo?Volgens mij woon je toch ergens anders Haha! Verward

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 16:33

Seppe schreef:
Hey leuke paarden Jessiejanes Tong uitsteken
Ik lees in je profiel dat je een quarterstal wil oprichten!! OK dan!
Als er activiteiten te doen zijn op jullie nieuwe stal, laat het dan zeker hier weten! Ben heel benieuwd... Schijnheilig
veel succes,
Seppe


Ja hoor,aan wat voor een activiteiten was je dan het denken?

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 17:10

Seppe schreef:
Bijvoorbeeld:
- een grootse receptie ter gelegenheid van de opening van de breedingstable,
- elk jaar een quarter- of westernweekend met kraampjes, clinics, informatiestandjes etc.
- en niet te vergeten; de jaarlijkse "Stienen Stables Cup", waar zowel de wedstrijdruiter als de liefhebber aan z'n trekken komt
Het zijn maar ideetjes Bloos ..... maar toch zouden wij graag eens een kijkje komen nemen (ik dan toch Pling )
Seppe


goede ideen ,seppe;aan dat soort dingen zijn we zelf ook het denken,maar het is natuurlijk een bedrijf ïn de groei".dus heb geduld! Haha!
We zijn er wel aan het denken als de bouw ver af is en alles mooi aangelegd tot aan de bestrating toe(Eigenlijk is het nu nog een bouwplaats hier!),een soort open dag/opening te doen voor de geinterreseerden/liefhebbers,maar dat zal nog wel even duren.Wedstrijden en dat soort aangelegenheden liggen nog wat verder in toekomst.De planning is dat alles,inclusief een nieuw woonhuis,in zomer 2005 klaar is.Je leest het ,we hebben nog een hele weg te gaan!
Ondertussen kunnen hier wel al wat leuke veulentjes geboren worden en opgroeien Knipoog .
Kijken mag altijd,misschien kan je wat meer over jezelf vertellen-->via pb?
groetjes,V.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 18:25

Dank jullie voor alle complimenten! OK dan! *LOL*


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 08:17

gera schreef:
Wow, gefeliciteerd! Wat een investering! Maar ik denk wel een erg goede
Ik ben in love met het cremello veulentje, wat een ontzettend leuk ding! En ook Badger N Dunnit is niet bepaald slecht. Ik wil wel eens komen kijken. Ik heb al een veulen hoor, herinner me daar dan even aan als ik oog in oog sta met je nieuwe paarden! Lachen


hihi,dank je,ik zal je er wel aan herinneren,ze zijn in eerste instantie ook niet te koop,tenzij het "an offer you can't refuse" is,natuurlijk! Haha!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 22:28

farichta schreef:
Spannend hoor! Wanneer komen ze aan?

=^.,.^=


Hoi farichta,
ze komen 3 december,nu woensdag ,dus!
groetjes!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 07:32

Thanx!
Je leuk sinterklaaskadootje,niet.We zijn natuurlijk al veel langer met alle voorbereidingen bezig,maar de timing is wel leuk zo!

De buckskinmerrie is inderdaad errug leuk,ze is alleen van kleur veranderd nu ze een wintervacht heeft,nu is ze muisgrijs/bruin Haha! .(misschien toch een grullo?)

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 22:21

Hoi,
Ja ,een nachtje goed slapen kan ik wel gebruiken,hard gewerkt vandaag om het belangerijkste klaar te krijgen vandaag.Nog effe internetten en dan naar bed!

De paarden zijn in principe allemaal voor de fokkerij.De 3 oudere dames alleen voor veulentjes te krijgen.De Topsail Whiz ook,alleen die is kant en klaar getraint,dus daar kan ik zelf goed op leren,hoe het nu allemaal aan moeten voelen!(wel rustig aan,ze is zwanger)
Alle andere paarden zijn uiteindelijk voor te fokken,maar ze zullen wel eerst doorgereden en getraint worden.De buckskin word ook wat rustiger mee gedaan(is al aangereden) ,want die is ook zwanger.
Zit er een talentje tussen,dan zullen we eerst proberen hem/haar te laten performen.Dat doe ik natuurlijk niet allemaal alleen(ben supervrouw niet! Haha! ),daar hebben we iemand voor die ze doortraint.
Je ziet aan de kleuren,dat we daar ook een bepaalde richting op willen,namelijk de dilute-kleuren(buckskin,palomino).Gezond,goede bouw en talent is natuurlijk belangerijker,maar als er dan ook nog een populair kleurtje opzit ......Tong uitsteken !Je leest het we zetten de lat best hoog,maar daar hebben we ook op ingekocht.

Er komt een dag dan is de stal vol,of er worden paarden geboren waar wij niet mee verder willen(nog steeds mooi,maar je moet selecteren!),dan zijn er paarden te koop.Voor fantasiebedragen zijn er nu al paarden te koop Haha! Haha! Haha! .........

Dank jullie voor de reacties,ik hou jullie op de hoogte!
groetjes,V.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 21:47

Hoi,
daar ben ik weer.
Ik heb inderdaad niet goed geslapen de laatste nacht!Het was toch een erg spannend idee,dat de paarden hetzelfde moment in het vliegtuig staan en mijn man was er ook bij,want die is als groom meegegaan en dan lig ik maar in m'n bedje,.....wierd Verward

Ze zijn wel allemaal goed aangekomen,al was wel aan ze te zien dat ze een hele rit achter de rug hadden.Ze zien er ook wel ondertussen wat anders uit dan op de foto's.Ze hebben nu een wintervacht en sommige hebben dus ook een iets andere kleur.
Het was leuk om enkele terug te zien,maar een paar had ik nog helemaal niet gezien irl,dus dat was meteen kennismaking.

Na een nacht wel goed slapen,waren we allemaal wat helderder en frisser.De paarden beginnen al wat meer open te worden en toenadering te zoeken.Ik heb ze nu alleen verzorgd en een beetje in hun box gestaan en wat gefoemelt.Vooral 2 veulentjes en 1 merrie hebben dat nodig,die zijn wat schuchter,maar dat komt helemaal goed.
Zo zal ik het langzaam opbouwen,verzorgen ,aandacht,opvoeden en handelbaar maken en als dat allemaal goed gaat,dan begin ik de hele meute te rijden,wat bereden kan worden ,dan!

Ik zal wat foto's gaan plaatsen,dan zien jullie ook wat!

Oh ja,zouden er paarden te koop zijn,dan laten we het hier wel weten,hoor!(jacky daniels is trouwens ook nog steeds te koop)dat hoeft trouwens niet alleen maar voor fantasiebedragen te zijn,dat was een grapje! *LOL*hihi

Ik ga aan de Cheese! werken.....

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 22:50

Ja,hier komen ze de Cheese! :

Hier zijn Shiners Sugar Cookie en Badger N Dunnit in de Quartainestal in Texas.Het was zo lief(zei mijn man)Ze namen om de beurt een hapje eten uit de voerbak,schattig,he!
Afbeelding

Hier staan ze in de container klaar om het vliegtuig in te gaan.Je ziet net nog een stukje van het hoofd van Badgers Express.
Afbeelding

Lorretanic Chex komt van de vrachtwagen,eindelijk thuis.........
Afbeelding

Hickory Moonshine in z'n box thuis.
Afbeelding

Even neuzen met Sugar Cookie.
Afbeelding

Voor de liefhebbers,nog een van Lorretta
Afbeelding

Phoe,het was even een gedoe,maar het is gelukt! OK dan!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 23:08

Dit is dus Sparks Well Dun(Shining Spark+Hollywood Dun it-dochter).
Hij is de vader van De cremello en we hebben 3 merries dragend van hem.

Afbeelding

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 23:10

En deze is voor de liefhebbers:
Ruben van Dorp met Pineing to play ruff tijdens de futurity NRHA 2003(vorige week dus):
Afbeelding

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 23:15

gera schreef:
Moest je dat plaatje er nou echt nog bij plaatsen? Nu vind ik het kleine paard nog leuker! Wat een papa! Wat een manen!


Uhm,ja,...sorry Bloos! ...... Haha!
Ik ben nu klaar met foto's plaatsen,dus hier moet je het even mee doen!
Je vroeg naar het weer.De paarden zijn dus de laatste 6 weken in texas geweest en daar is het overdag best nog lekker,maar s'nachts kan het toch al richting vriespunt gaan,vandaar dat sommige al zo'n dik haar hebben.Ik had het niet verwacht,ze hoeven nu tenminste niet zo heel erg te acclimatiseren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers