rock with a zip

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

rock with a zip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 22:31

sinds een maand ben ik in het trotse bezit van de paint merrie WIN ONE TIME !!!!ik heb haar zelf uit america laten overkomen, op deze stal staat ook de gigantische hengst "ROCK WITH A ZIP" volgend seizoen laat ik zaad van deze hengst overkomen om een paar van onze merrie ermee te insemineren de hengst is een zoon van leading sire:dirty rocky !!!!! ook heeft deze hengst als 2jarige de top 10 op de world show behaald en zal volgend seizoen ook weer van de partij zijn.
kijk op www.jordanpaints.com
zijn er nog meer mensen met intresse???? er zijn ook nog 2 volle zussen te koop van de merrie die wij naar nederland hebben gehaald!! voor meer info of prijzen kun je me ook een pb sturen want ik heb nog steeds volop contact met deze mensen

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:36

Tjsonge, op 2-jarige leeftijd... Scheve mond Maar mooi paardje zeg, die Win One Time. Grappig wat ze erbij hebben geschreven! Lachen

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:51

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!laat je haar denken door je eigen hengst?
ziet er erg mooi uit allemaal. OK dan!

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 09:09

nee ,als ik haar had willen dekken dan had ik haar drachtig naar nederland gehaald!!! ik heb haar heel bewust gekocht om nog beter te sporten we gaan hard aan het werk om samen goed voor de dag te komen op shows hier in nederland maar ook vooral in duitsland!!!!(daar zijn de wedstrijden super en vaak double pointed)
voorlopig geen veulen bij winny!!!!

hint2
Berichten: 17
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: kamerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:47

mooi paardje hoor, zeker een goede keus!!
Zit er zelf ook aan te denken een merrie daar te kopen en te laten insemineren door Dirty Sonny de pa van Dirty rockie.
succes op de shows!!!!!!!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:44

Gave merrie! Ik zal haar vast snel IRL kunnen bewonderen op de shows.

Je bedoelt met "volgend seizoen" het dekseizoen van 2004? Ik ben al voorzien, zoals je waarschijnlijk wel in het andere topic hebt gezien.

Ik moet zeggen dat ik het wel TOPPIE vind dat er steeds meer hengsten uit America in NL beschikbaar komen. De communicatie eromheen is alleen altijd moeilijk. Je moet het vaak maar net weten als er iets beschikbaar is. Is er geen plaats (bv via de de Dutch Paint Horse Club) om er meer ruchtbaarheid aan te geven?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:58

Gefeliciteerd!! Wat een mooi paard heb je gekocht. Ik vind Rock with a zip inderdaad ook erg mooi en heb op de website twee erg mooie paarden gezien: Bar Ode Money van de 'horses for sale' pagina en Rock Skipn Zip is prachtig, zij staat op de pagina gewijd aan 'Rock with a zip'

Ik ben nu al benieuwd naar de veulens die er uit je merrie gaan komen! Maar ik zal je eerst vast wel ergens op een wedstrijd aantreffen met haar.

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 22:00

hoi gera de ene merrie is een volle zus van winny de andere is een half zus!!! het is dat we maar 1 maal vlucht konden betalen anders had ik haar zus ook mee genomen!!! ( nog even doorsparen en dan halen we haar ook) de eerste dochter van rock with a zip wordt volgend seizoen geshowd in longe line en gaat waarschijnlijk ook mee naar de world show!! als rock with a zip naar de world show gaat dat wordt dan de tweede keer ,dan ga ik zeker kijken in de usa!!!! en misschien lopen er in de nabije toekomst ook wel zulke mooie paintjes van rock with a zip op nederlandse bodem!!!!

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:43

Gefeliciteerd met je nieuwe paardje. Echt een plaatje! OK dan!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:22

idd super mooi paardje! Veel plezier ermee