Wat krijg je dan waarschijnlijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:04

Schitterende hengst!! Wel een behoorlijk bedrag voor een dekking, maar dan krijg je onbeperkt rietjes? Als je deze plannen daadwerkelijk wilt uitvoeren, ben ik misschien wel geinteresseerd om ook enkele rietjes te bestellen, misschien kostenbesparing????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:37

jeddah"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Schitterende hengst!! Wel een behoorlijk bedrag voor een dekking, maar dan krijg je onbeperkt rietjes? Als je deze plannen daadwerkelijk wilt uitvoeren, ben ik misschien wel geinteresseerd om ook enkele rietjes te bestellen, misschien kostenbesparing????


Onbeberkt krijg je meestal niet, ik ben nu ook bezig met een hengst van www.devonfarm.com en het schijnt "normaal" te zijn, ook volgens Holstud in Stroe, dat je 3 doses krijgt. Voldoende dus om 3 hengstigheden te insemineren. Wat, weer volgens Holstud, voldoende moet zijn als de hengst goed vriest.
Ik krijg ook een leven veulen garantie, dus als het niet lukt hoef ik alleen de verzend kosten te betalen voor meer doses.
Misschien ook wat voor jou FH? Om het $$ hoef je het niet te laten, ik betaal, inclusief verzend kosten, voor de hengst FPF Lethal Weapon $750 dus zo'n €650!!
[/quote]

Wauwwwwwww, dat meeeeeeeeeen je niet!!!!! Ik zoek voor Straw Miss ook weer een hengst, iets speciaals...........vers bloed uit Amerika is nooit weg natuurlijk, .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Gerliev en 12 bezoekers