Sint intocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Sint intocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-03 23:50

Wij hadden vandaag de Sint intocht met de manege. Heb voor het eerst western meegereden met mijn tinkertje! *LOL*
Het begon smorgens al goed, nadat ik haar voor de tweede keer (t varken was vannacht natuurlijk weer uitgebreid in de stront gaan liggen) gewassen had en had opgezadeld, ik even de bak in twee andere meiden ophalen. Daar werd net een officele dressuurwedstrijd gehouden en je zag een aantal dus wel kijken: Goh, die is verdwaald!!! Ikke natuurlijk wel weer dikke lol!!!
Nou ja, wij op weg. T bleef gelukkig best we droog ik had alleen een beetje last van een speedy tinker!!!! Is zij anders juist altijd de langzaamste van de groep, nu wilde ze al maar harder. Niet te houden dat malle dier! Wij liepen met zn drieen achter de koets van de Sint en ze ging dr in een gang achteraan. Ik maar blij dat ze niet op de noodrem gingen, had ik met tinker en al op schoot bij Sinterklaas gezeten!!! Maarja verder is ze wel lief hoor! AL die warmbloed/dressuurpaarden hadden natuurlijk wel weer last van de muziekwagen, en daar geeft zij weer helemaal niets om! Is het toch een echt koelbloedig paardje! (als het haar zo uitkomt!! Schijnheilig )



DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 23:07

Hee jij ook hier! Tja dat van die power, dat wist ik wel maar t komt meestal bovendrijven op momenten dat je t niet gebruiken kan... En nu je t over die demo hebt, kom jij nu ook weer naar pekel met die training?

DinkyToy

Berichten: 251
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In 't hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 00:44

Die foto is inderdaad een heel lief neusje, das namelijkt liefste neusje van pekel!!! Haha! En Sint heeft bij ons ook een keer paard gereden, is ook zandruiter geworden... Vandaar nu die koets!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers