vervolg handtekeningenactie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

vervolg handtekeningenactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 21:52

Zoals jullie misschien hebben gelezen leg ik me er maar bij neer dat er geen behoefte blijkt te zijn aan uitlatingen in welke vorm dan ook aan de westernsport door de mensen die er verstand van hebben.

Zie:
[WN] Antwoord Jan Trel n.a.v. discussie op Bokt

Ik ga dan ook een mail sturen aan de Quarter met het verzoek om mijn brief niet te plaatsen. Dit is de brief waar jullie allemaal massaal je handtekening onder hebben gezet.
Het spijt mij enorm maar als ik lees dat wij volgens de voorzitter van een gerenomeerde vereniging a) geen verstand van zaken hebben en b) de westernsport niet een slecht imago van deze ruiters krijgt maar van degene die daar een brief over schrijven dan is het dus een duidelijke zaak; .......

Ik hoop dat jullie begrip hebben maar mochten jullie een ander idee hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.

Hartelijke groet,
Vera Wayper

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 22:13

Blaze schreef:
Hmm toch heb ik er een probleem mee.Ok ik zet dan niet mijn handtekening onder die brief omdat ik hem niet volledig steun.
maar als men massaal die brief wil tekenen is het geen brief van jou alleen meer Vera.
Ik zet wel een vraagteken bij die massale handtekening actie,wat tekend men??? het feit dat je tegen dieren mishandeling bent of tegen dieren mishandeling in de westernsport gezien met eigen ogen door de handtekening zetters???

Iedereen is vrij om zelf een brief te schrijven. Of ik haal mijn naam er tussen uit en gaat de brief alsnog uit naam van alle anderen.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 23:04

Ik ben het gewoon beu.
Als ik dan lees dat een voorzitter vindt dat wij alleen aan vuilspuiterij doen en we geen verstand van zaken hebben omdat we op een WESTERN wedstrijd (de rest van mijn 20 jarige ervaringen tellen nl. niet+ het hebben van te jonge paarden voor wedstrijden de afgelopen jaren) NIKS>NIKS>NIKS hebben bereikt dan ga ik mij er verder ook niet druk meer over maken.
Kennelijk is er geen enkele behoefte aan meningen of ideeen behalve als je in iemands straatje praat. Triest, vind ik wel, maar wie ben ik dan om uberhaupt nog een mening te hebben over iets?
Citaat:
Toch vind ik het jammer dat je alleen van de mening van Jan Trel uitgaat. Misschien zijn er wel veel meer mensen die er net zo over denken als jij.

Ze mogen mijn brief gebruiken, ik kan mij ook alleen terug trekken.

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 17:58

Tsja,.......
Het is overigens niet zo dat ik me laat afschrikken, hoor.

Ik proef dat Dhr. Trel niet open staat voor enige andere visie dan de zijne. Wij zijn hier allemaal volledig geschift, twistziek en doen aan vuilspuiterij. Wat moet je daar nu op zeggen? Kennelijk heeft hij zijn mening al volledig gevormd en is absoluut niet van plan om maar naar iemand te luisteren. Hij zou liever zien dat het hier allemaal verdwijnt zodat "zijn" sport niet meer verenigd is behalve op zijn WRAN samenkomsten.

Het vreemde is overigens dat ik de brief niet n.a.l. van "zijn" WRAN NK heb geschreven, maar goed.

Maar als jullie het zo stellen begin ik toch weer te twijfelen....... Schijnheilig

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 09:48

FlyingHigh schreef:
Wanneer is de eerstvolgende WRAN vergadering??? Kunnen we direct een meeting afspreken!!!

Wat ik begrepen heb is als je geen lid bent dat je ook niet welkom bent Scheve mond
Dus ik kan niet van de partij zijn

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: speedfiets_2 en 7 bezoekers