paint papieren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:00

Volgens mij ligt het nu aan de tijd van het jaar. Als ik in het voorjaar iets opstuur, heb ik het met een paar weken terug (da's toch redelijk snel te noemen: het moet van NL naar USA, behandeld worden en weer van USA naar NL). Het is idd nu "registratiehoogseizoen", en dan duurt het allemaal "wat" langer. Overigens heb ik daar zelf ook schuld aan; ik heb gewacht met inschrijven totdat ik zijn uiteindelijke kleur goed kon zien Bloos! ...



Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 12:05

gera schreef:
Voor mij zit er eigenlijk weinig haast achter dus ach.. als ik ze maar weer terug krijg voor het halterseizoen Lachen

Same here. Overigens heb ik wel een bevestiging gehad van mijn aanvraag en dat hij in behandeling is genomen. Ik spiek wel elke dag even bij het APHA of hij al "bestaat". Nog niet, dus Scheve mond ...

Ik heb pas geleden ookmijn amateurkaart aangevraagd. Volgens mij is dat nu ook de tijd van het jaar. Ze hebben het dus gewoon beredruk.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 00:59

Spiekte net in de progeny records en JAWEL: mijn veulen gaat nu officieel door het leven als SHANE ON U OK dan! !! Jippie, hij bestaat !! Nu de papieren nog ...

Afbeelding

There never was a horsey quite like SHANE Haha!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 11:58

Beetje groot ... maar dit is 'm dus: Shane On U, chestnut solid stallion ! Op de foto is hij 4 1/2 maand (hij is nu iets of wat pluiziger Haha! )
Afbeelding

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 12:18

Dank je Bloos . Wij vonden hem ook wel goed "gelukt" Knipoog . Het enige is, dat er voor de completigheid wel ergens een "net groot genoeg" vlekje had mogen zitten Knipoog ... maar trots zijn we toch wel op 'm hoor Lovers

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:42

Sugarmiss"]
Is de staart nog steeds zo licht en zit het ook in zijn manen, want dat vind ik altijd wel mooi tonen.
[/quote]
Ja! Hij is chestnut, maar met blonde (flaxen) manen en staart. Ziet er idd erg grappig uit. Zo ongeveer:
[img]
http://groups.msn.com/_Secure/0RwDPAtYV ... 4941[/img]

[quote="Jeddah schreef:
Mac, wat een fantastische naam!!!!!!!!!!! En al helemaal omdat hij zijn vlekkjes "vergeten" is, echt een super naam!

Ja, opeens "was-ie d'r" Haha! . Zijn roepnaam was natuurlijk al Shane, en nu heet hij ook officieel zo!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers