Antwoord Jan Trel n.a.v. discussie op Bokt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:02

Jammer dat Jan zich moet verlagen tot een kat richting Bokkers, dat we NiksNiksNiks doen om onze sport te laten groeien. Schijnbaar alleen negatieve kritiek richting Wran/Bit/artikel oid gelezen, maar nooit over goede initiatieven zoals bv gezamenlijk trainen, discussies over hoe wildgroei in instructie te voorkomen/aanpakken, videoavonden over trainingstechnieken/bitten/problemen etc etc. Tuurlijk, d'r wordt hier een hoop gezeurd en geouweh**rd, maar daar is het Internet voor.
Dat terzijde, heeft ook weinig met het artikel te maken, maar Jan haalde het zelf aan dus bij deze de reactie.

Het artikel zelf, ik denk dat we daar eens wat kritischer richting Bit moeten kijken dan richting Wran/Jan Trel (hoewel dat ook nooit kwaad kan mits op een eerlijke/realistische/positief opbouwende manier). Volgens mij is de redactie van Bit wel dusdanig gekleurd, dat je van z'n langzalzeleven geen positief westernbeeld in dat blad zal krijgen. (ik vind de kwaliteit van dat blad overigens nog steeds met elk nummer verder afnemen en vraag mezelf elke maand weer af waarom ik het in hemelsnaam nog koop.... Ze schrijven echt alleen nog maar de achterkant van de advertenties vol en dat doen ze nog op een belabberde manier ook)


PS Jan: wat betreft het anonieme op Bokt, ik gebruik hier alleen mijn voornaam, maar ik heb nog geen twee maanden geleden even tijdelijk op dezelfde stal gestaan als waar jij je paard hebt staan. Fjordenmerrie en een grote vosruin. Dan weet je wel wie ik ben denk ik.
Groetjes, ook aan je stalgenoten!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:46

Tenfold schreef:
Ik vind het jammer dat men zich keer op keer verschuilt achter het feit vrijwilliger te zijn. Dat is naar mening nooit een excuus.


Hmmmmm misschien niet, maar aan de andere kant.... wie stelt zich beschikbaar om zijn stokje over te nemen en het beter te doen?
Vergis je niet, ik ben geen "Trelfan", al helemaal niet als het om zijn rijden of lessen gaat maar qua persoon (ik ken hem alleen als stalgenoot) is het een sympathieke kerel met de beste bedoelingen, en ik ben geen Wranlid dus heb geen recht van spreken over die organisatie. Maar ik zie hier wel een beetje hetzelfde als in de discussie hier op Bokt omtrent het moddieschap van SM: Katten en kraken is niet moeilijk, maar biedt eens een alternatief aan?
Iemand (en dan maakt het niet uit of het een persoon of organisatie is) de grond in trappen is zoooooo makkelijk.... Maar wat doe je ZELF om e.e.a. te verbeteren????
(lees maar bv over "ik kan het weten want ik stond er naast...." Trek dan meteen je mond open ipv een aantal uren later hier op Bokt, waar je niks meer kunt veranderen!!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:51

Tenfold schreef:
Hij heeft ook zeker geen makkelijke positie. En de kritiek op bokt is naar mijn mening ook niet helemaal terecht. Ik vond zijn rol in het artikel niet sterk en dat is jammer, maar het is nou eenmaal een feit.

** Toch ben ik er niet zeker van of dat wel aan Trel ligt. Ik heb eerder de neiging om richting Bit te kijken. En wat natuurlijk heel jammer is, is dat Dhr. Back gewoon niet openstaat voor andermans mening/visie. En zie daar maar eens een discussie mee te voeren. Als je gesprekspartner zowiezo niet openstaat voor andere meningen, dan is dat meteen al gedoemd te mislukken....

NIets meer aan te doen. Laten we gewoon verder blijven ademhalen.

** Da's zowiezo wel handig om te doen ja.... Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:55

Tuurlijk, d'r zijn er zat die alleen maar komen om stoom af te blazen of eens lekker te stoken. Dat zul je altijd houden op Internet.
Het mislukken van Leusden? Ja, dat is mislukt. Maar het is wel GEPROBEERD!!! En daar gaan we mee door! Jij in het westen, een groep in het Noorden, ik in het Oosten en nu ook iemand in het midden. Dus de initiatieven zijn er, het wordt wederom geprobeerd! En daar begint veel mee!!!

Edit: tjemig wat gaat het hard met de plaatsingen. Dit was een reactie op Blaze. (even voor de duidelijkheid)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:52

Ik denk inderdaad dat je even e.e.a. door elkaar gooit Peter. Ik heb het niet over selecties ed, maar gewoon over het opzetten van gezamenlijke trainingen, op ons eigen kneuterige niveautje maar wel met de bedoeling om van elkaar te leren en dus beter te worden. zodat we op wedstrijden ook beter gaan presteren.
Dus wat we (aantal Bokkers) in diverse regio's proberen op te zetten, heeft helemaal niets te maken met Wran, wedstrijden, selecties of wat dan ook.
Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:06

GoedVetMan schreef:
Klopt, maar wel zonder die mensen die je er graag bij gehad zou willen hebben.
HP de Tijd, heeft ook minder lezers dan de Story. Waar zal hem dat nou in zitten?

Peter


Er zijn hier minder mensen niet aanwezig die ik mis dan mensen wel aanwezig die ik niet zou missen Peter.... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers