WN: Blesdijke -Trail oefenparcours Sylvester Ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:55

Graag wil ik zelf even reageren op de vraag over de tijden van het Trail oefenparkoers bij ons in Blesdijke. Anders wordt het zo via via. Het begint om 1 uur t/m ongeveer 5 uur s'middags. Ik zal het zelf begeleiden. Het is geen echte clinic, maar bij genoeg animo kan dat wel regelt worden in de komende maanden. Net als andere clinics.
Dan denken jullie misschien, wie is ik, dus ik stel me even voor.
Mijn naam is Sylva van der Wal, misschien beter bekend als mevrouw Pebbles. (Zo ben ik al eens op de wedstrijd genoemd door iemand die niet zo snel op mijn voornaam kon komen) Ik rij nu acht jaar western wedstrijden, na 23 jaar "Engels". Ben begonnen met mijn "SUPER" paard Red Pebbles en daarna nog met anderen. Sinds 1 november geef ik nu ook prive en groepsles. Daarvoor startte ik ook in de Amateurklasses, maar dat is nu voorbij. Ik vind het jammer, omdat ik graag mag starten en nu toch minder startmogelijkheid hebt. Maar je moet keuzes maken in het leven, dus vandaar.
Tijdens het oefenparkoers kan ik het toch niet laten om tips te geven en leg de balkjes weer recht zonodig, dus kom maar lekker trainen en er een gezellige middag van maken.


redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:09

Romkabouter het kost 12,50 euro en als je een box wilt huren 7,50 extra.
Hebt jij ook een "griekse y" op je toetsenbord? Die mag je gebruiken bij mijn naam.
Ik heb bokt altijd wel gevolgd en vondt vooral de discussie's en adviesen van trainingen/voeding e.d leuk om te volgen. Ook heb ik de acht jaren wedstrijden met veel plezier gedaan en altijd vind ik het gezellig en een "uitje" om op wedstrijd te gaan.

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 00:41

Leuk dat je komt Rookie met je mannetje. Helaas is de box naast Pebbles bezet door 1 van zijn vrouwen.
Judith, ik wil je wel helpen en door het parkoers heen loodsen. Helaas heb ik geen paarden meer ter beschikking Walk, zelfs Painted Specialena moet al 2 keer aantreden en mijn andere merrie is wat heet in de trail.

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:44

Jammer Judith, maar kijken kan ook leerzaam zijn. Voor de liefhebbers mijn nieuwe website is ook eindelijk klaar. Heeft veelste lang geduurd. Op- en aanmerkingen zijn welkom.

Goede kwaliteit Paints en Quarters te koop op de Sylvester Ranch. Voor meer en andere informatie zie onze website http://www.sylvesterranch.nl

Nieuws: MAGIC POWER SPECIAL: AQHA Champion !!! viewtopic.php?f=53&t=505823

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 18:46

Sugarmiss, wil jij deze datum even in de kalender zetten, zodat het niet vergeten wordt en voor iedereen zichtbaar is? Bedankt vast.

Goede kwaliteit Paints en Quarters te koop op de Sylvester Ranch. Voor meer en andere informatie zie onze website http://www.sylvesterranch.nl

Nieuws: MAGIC POWER SPECIAL: AQHA Champion !!! viewtopic.php?f=53&t=505823


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 6 bezoekers