KAN HET NOG GOED KOMEN DEEL 3 (Jan en alleman)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:14

Ods schreef:
GoedVetMan, wat wil je toch bereiken met al deze topics?


ja dat vraag ik me eigenlijk ook af????
het klopt wel wat er geschreven wordt maar wat ik lees is de geschiedenis van het western tot nu toe.Deel 4 kan alleen een toekomst beeld zijn en daar gaat gewoon een hele tijd overheen.


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:34

GoedVetMan"]
[quote="Blaze"][quote="Ods schreef:
GoedVetMan, wat wil je toch bereiken met al deze topics?


ja dat vraag ik me eigenlijk ook af????
het klopt wel wat er geschreven wordt maar wat ik lees is de geschiedenis van het western tot nu toe.Deel 4 kan alleen een toekomst beeld zijn en daar gaat gewoon een hele tijd overheen.
[/quote]

Dus wij moeten gewoon doorgaan, het onduidelijke laten bestaan, zodat er steeds weer nieuw voer is om deze sport op dit soort forums af te zeiken, of de mensen die er ieder geval wat van proberen te maken, door het slijk te halen. Is daar dan alleen dit soort forums voor bedoelt.

Peter
[/quote]

nee absoluut niet,maar wat me wel opvalt is dat onze sport vaak(eigenlijk altijd) wordt afgezeikt door nieuwe mensen in de sport.(of eigenlijk zij die er *nog* niet inzitten)
De oude garde wordt beticht van het verkeerd aanpakken van het geheel.
Wat daaraan te doen is weet ik echt niet.
minimaal 15 jaar van opbouw weggooien en alles overnieuw beginnen ???? lijkt me niet


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:45

Vera lees nou ff goed,niemand zegt dat in dit topic de sport wordt afgezeikt,maar op zulke forums Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:52

Sorry maar dan komt het alweer eens verkeerd over Cool
nee ik bedoel niet GVM Cool
Nogmaals wat GVM schrijft is simpel weg de waarheid.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:55

vera schreef:
PS.
Dat nieuwkomers altijd kritiek hebben is omdat zij nieuwkomers zijn en volledig blanco de zaken bekijken.
Deze mensen moet je juist koesteren, ze zijn vaak de spiegel van je organisatie Lovers


Hierin verschillen we van mening,maar meer wat betreft de nuances dan het geheel

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 19:03

Wat er eigenlijk zou moeten gebeuren is je beperkingen herkennen en erkennen,daaruit een wijze les trekken en de op gedane ervaring positief tot uiting brengen jegens degene die net beginnen of denken te willen beginnen in onze mooie sport.wat er daadwerkelijk gebeurt is je frustratie botvieren op hen die het om welke rede dan ook wel gered hebben. Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 54 bezoekers