Waarom is Western een lastig forum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:36

Wil wel een bijdrage leveren cq meedoen in deze discussie,helaas ontgaat mij een beetje wat nu de bedoeling is Verward .
Wat ik begrijp van GVM moeten we eens evalueren waarom wij van die lastpakken zijn.Dat is duidelijk.Wat dit heeft te maken met trainers en negatieve topics naar aanleiding van wedstrijden ontgaat me ff.
Maar ok een antwoord kan ik geven en dat is waarom ik een lastpak ben op bokt.

Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.Ik doel op het wedstrijd rijden.Te veel mensen met weinig of geen ervaring hebben commentaar op hoe het zou moeten en wat er wel en niet kan.Daaraan gekoppeld zit ook de manier van trainen en de opbouw daarvan.
Ik heb een uitgesproken mening over rijden en trainen die gebaseerd is op ervaring,derhalve kan ik geen enkel respect opbrengen voor meningen van bokkers die niet uit ervaring kunnen putten maar alleen van wat ze lezen en zien.
De opmerking die wel eens gemaakt wordt door een onervaren ruiter te weten**de beste stuurlui staan aan wal** is zo een voorbeeld.
Dat zij niet kunnen bepalen aan de hand van wat ze zien omdat er geen ervaring is kan ik begrijpen,maar er zijn mensen die echt wel kunnen bepalen wat er gebeurt zonder het zelf te doen.


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:11

Romkabouter schreef:
Probleem is Blaze, dat jij niet van iedereen kunt bepalen of ze wel of een rijervaring hebben.

Dat klopt vandaar dat ik ook alleen die mensen bedoel waar ik van gezien en gelezen heb dat ze die ervaring simpelweg niet hebben,maar zij wel denken te kunnen oordelen over anderen.

Ik draai bv nog maar net mee in de western, maar al jaren bij het engels rijden. Ik heb jou nog nooit zijen rijden Blaze, dus ik weet niet hoeveel rijervaring jij wel of niet hebt.

Nouja ik heb jou wel zien rijden Cool en laat ik dit zeggen men zag jou lange engelse ervaring niet terug gezien in de hunter.

Ik ga er dan maar van uit dat je dat wel hebt, anders zou ik geen enkel respect voor mensen kunnen hebben die ik nog nooit IRL gezien heb. Jij doet precies het omgekeerde blijkbaar. Dat maakt je vaak negatief en dat is toch jammer als je ook een positieve bijdrage zou kunnen leveren.

Ik ben heel negatief op bokt,maar ik denk dat velen kunnen beamen dat ik IRL best meeval.Maarja dan moet ik ook zeggen dat ik bij bepaalde mensen helemaal geen interesse heb om ze te spreken IRL.



Ik denk dat Marianne een heel goed punt heeft waarom het vaak mis gaat. Veel mensen in de western hebben zichzelf aangeleerd dat ze zich moeten verdedigen. Persoonlijk heb ik daar geen last van, maar ik denk dat dat gevoel vaak meespeelt op western.

Daar heeft ze gelijk in,in mijn geval verdedig in me niet,maar maak gewoon op een niet mis te verstane manier duidelijk hoe het is.
Ik heb het niet erover dat ik de wijsheid in pacht heb,er voeren vele wegen naar Rome.maar velen weten die weg nog niet te vinden maar gaan wel op reis Cool




Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:15

Blaze schreef:

Er zijn te veel mensen op bokt(gelukkig nu steeds meer die niet in die categorie vallen)die zich bemoeien met dingen waar ze geen of weinig verstand van hebben.Ik doel op het wedstrijd rijden.


He Vera als je me quote moet je wel niet de belangrijkste zijn vergeten

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:19

vera schreef:
Citaat:
Nouja ik heb jou wel zien rijden en laat ik dit zeggen men zag jou lange engelse ervaring niet terug gezien in de hunter

Gut gut, Blaze, wat haal je het niveau van dit topic weer naar beneden.
Schijnheilig
+


Hmm dus als wij op een tribune zitten te kijken naar de hunter breeding en wij ten eerste helemaal de ruiters niet kennen,maar achter ons erg negtief wordt gesproken over de rijvaardigheden van de mannelijke ruiter ,mag ik dat niet aanhalen als later blijkt dat het om RK ging die prat gaat op jaren lange ervaring?????

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:53

oliebol heb net een PB van Vera gehad en zij wees me op een aantal dingen die simpelweg waar zijn.

Weet je wat ik ga mijn leven beteren,ik stop ermee op alleen maar te zeiken en ga proberen een meer positieve inbreng te leveren.

Ik begin met me te excuseren bij Romkabouter voor het aanhalen van die wedstrijd.

We willen graag die gezamelijke trainingen op poten zetten en leren van elkaar en mijn toch door velen als negatief ervaren uitspattingen werken dan niet bepaald motiverend.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:22

Paintje schreef:
Hopelijk wordt je dan niet juist één van de velen, die alleen maar de klant naar de bek praten want ja, dat levert toch geld op.

Helaas weten mijn lessers dat ik ze niet naar de mond praat Cool
en toch blijven ze Tong uitsteken


(Okay, in geval van de trainingen gaat het waarschijnlijk niet om financieel belang.)

Eerlijkheid en oprechtheid vind ik persoonlijk waardevoller, dan met fluwelen handschoentjes behandeld worden.

Wat er ook gebeurt mijn commentaar zal toch soms confronterend zijn.edoch ook opbouwend



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers

cron