Waarom is Western een lastig forum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:53

Probleem is Blaze, dat jij niet van iedereen kunt bepalen of ze wel of een rijervaring hebben. Ik draai bv nog maar net mee in de western, maar al jaren bij het engels rijden. Ik heb jou nog nooit zijen rijden Blaze, dus ik weet niet hoeveel rijervaring jij wel of niet hebt. Ik ga er dan maar van uit dat je dat wel hebt, anders zou ik geen enkel respect voor mensen kunnen hebben die ik nog nooit IRL gezien heb. Jij doet precies het omgekeerde blijkbaar. Dat maakt je vaak negatief en dat is toch jammer als je ook een positieve bijdrage zou kunnen leveren.

Ik denk dat Marianne een heel goed punt heeft waarom het vaak mis gaat. Veel mensen in de western hebben zichzelf aangeleerd dat ze zich moeten verdedigen. Persoonlijk heb ik daar geen last van, maar ik denk dat dat gevoel vaak meespeelt op western.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:35

Blaze, ik zeg dat ik jarenlang ervaring heb, wat niet wil zeggen dat ik het goed doe Knipoog
Dat jij me veroordeelt op een momentopname is je goed recht. Maar daar gaat dit topic helemaal niet over dacht ik Lachen

Ik haalde het aan als voorbeeld.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:13

Excuses waren niet nodig Blaze, ik vatte het niet op als belediging (als sgw ruiter en mannelijke dressuur ruiter kweek je wel een huid Knipoog ). Maar toch bedankt Lachen

Eerlijkheid en oprechtheid kan toch samen gaan met fluwelen handschoentjes? Dat wil zeggen, kritiek geven kan ook zonder botte bijl. Ik vind het western niet echt anders dan bv RT hoor. Daar wordt kritiek ook vaak met de botte bijl gegeven. Degene die kritiek krijgt schiet dan meteen in de verdediging. Best jammer als je bedenkt dat die botte bijl kritiek niet (altijd) als botte bijl bedoelt is.
Het is alleen zo dat het groepje dat op WN reageert kleiner is en daarmee dus ook sneller eerdere botte bijlen worden aangehaald in andere topics. Zou WN groter zijn dan zouden mensen die elkaar niet liggen elkaar beter kunnen ontwijken.
Laatst bijgewerkt door Romkabouter op 14-11-03 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 6 bezoekers