Poll*: Sugarmiss als Moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

De huidige Moderator van WN

Poll eindigt op

-mag blijven
165 (85%)
-moet vervangen worden
11 (5%)
-geen mening
18 (9%)

Totaal aantal stemmen: 194



orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:49

Ik ben dol op Sugar Haha! en dat mag iedereen weten, lekker *puh*
mr. Blazebars is ook een lieverdje hoor *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 01:01

Blaze"]
[quote="orri schreef:
mr. Blazebars is ook een lieverdje hoor *LOL*


tja mr.blazebars is niet meer hij is gebanned
Zullen we maar toeschrijven aan buitenaardse krachten.
beetje sneaky Cool
[/quote]

Ik zag al van die vreemde onverklaarbare lichten aan de hemel verschijnen Cool Schijnheilig Scheve mond

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:15

ellen1"]
[quote="Blaze schreef:
Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter Cool )
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig.Ze kan goed omgaan met de info op internet en daarop is haar kunnen geeikt.

[/quote]

Maar daarop mag een moddie niet afgerekend worden of ze wel of niet zelf bekwaam zijn in het 'beroeps'veld van het forum....
in dit geval Western, er werd op een ander gedeelte van een forum toch ook niet gestemd of een moderator weg moest omdat ze haar rijtechnische kennis uit boekjes haalt en zelf er in werkelijkheid maar weinig van bakken kan? (ter voorbeeld)

Het gaat er om, kan een moderator ervoor zorgen dat de discussies niet uit de hand lopen, scheidsrechter spelen tussen kibbelende partijen...
zonder partij te trekken. Naar mijn idee is SM zeker niet partijdig en ook niet vooringenomen, maar goed ik ken haar natuurlijk wellicht ook langer en niet vanuit het oogpunt van iemand die een ban aan zijn broek gehad heeft. Maar waarom daarbij haar kennis en de speculatie van het ontbreken van kennis betrokken moet worden, ontgaat me hier dus even.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers