Eindelijk amateur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Eindelijk amateur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 13:34

Na een goed verlopen beginnersreining afgelopen zaterdag (4e) ben ik 's middags op aanraden van Ed Goossens en m'n trainer (Martina, je weet wel van de Easy Horse Ranch) gestart in de Amateur reining. Ging behoorlijk goed maar helaas een rollback de verkeerde kant op. Was nl de eerste keer met een stop-rollback op de middenlijn en ja je weet wel dat je dan naar de jury moet draaien maar goed, doe het dan ook nog maar eens.......

He, he, heb ik m'n doel voor dit jaar bereikt en ben ik eindelijk van die beginnersproefjes af. Ja, een maand in training afgelopen augustus bij Martina werpt z'n vruchten af. Dank je Martina!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:13

In je zenuwen de verkeerde kant op draaien is absoluut geen schande, met wat wedstrijdervaring gaan zulke dingetjes er wel uit. Leuk hoor, zo'n enthousiast verhaal! En je doel voor dit jaar bereikt! Wat is je doel voor volgend jaar?

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 17:33

Aangezien m'n paard volgend jaar 6 is is m'n doel in de eerste plaats in de wedstrijd de overstap maken naar het op 1 hand rijden. Daarnaast heb ik als doel haar meer durven rijden, dus de stop durven neerzetten, de speedcontrol rijden etc. Nou lijkt me al behoorlijk genoeg voor volgend jaar.

En daarnaast ook veel lol hebben buiten de wedstrijden om, dus lekker buiten rijden, haar meenemen naar een paar mooie natuurgebieden, misschien weer een meerdaagse tocht Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:09

You Go Go Go Semmie!
(en als je op de Holterberg komt rijden geef dan effe een brul dan rij ik een stukje met je op!)

Funnygirl
Berichten: 579
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:10

Semmie schreef:
Na een goed verlopen beginnersreining afgelopen zaterdag (4e) ben ik 's middags op aanraden van Ed Goossens en m'n trainer (Martina, je weet wel van de Easy Horse Ranch) gestart in de Amateur reining. Ging behoorlijk goed maar helaas een rollback de verkeerde kant op. Was nl de eerste keer met een stop-rollback op de middenlijn en ja je weet wel dat je dan naar de jury moet draaien maar goed, doe het dan ook nog maar eens.......

He, he, heb ik m'n doel voor dit jaar bereikt en ben ik eindelijk van die beginnersproefjes af. Ja, een maand in training afgelopen augustus bij Martina werpt z'n vruchten af. Dank je Martina!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd met je 4e plaats bij de beginners. Be nbang dat ik nog even moet wachten met de amateurs. Hebben pas een x beginners gestart en willen dit ook nog even zo houden. Een rollback de verkeerde kant op is niets om je voor de schamen. Pasgeleden een oefenwedstrijd gereden en de reiningproef in spiegelbeeld gereden Bloos! . Maar ja, moet je ook kunnen. Hopenlijk wel geleerd waar op te letten, maar in zo'n proef valt dit niet allemaal mee.

martina

Berichten: 110
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Pfalzdorf/Goch (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:07

Ben trots op mijn leerlingen....

Zaterdag, Saasveld
Jacqueline met Eddie (KWPN)
4de in de Beginner Pleasure, wie zou een jaar geleden gedacht hebben hoe super mooi dat gekke paardje nu kan lopen.....

en dan Marieke en Boggie
3de in de Beginner Reining, Boggie is nu echt jou paard. Hij doet zijn best voor jou.........

en jij Semmie
4de beginner Reining en op de zelfde dag dan nog zo spontaan overstappen naar de amateur klas ...
was al een echte amateur proef, ook met de rollback naar de verkeerde kant....anders had ik je wel in de prijzen gezien.....

Gefeliciteerd jullie allemaal
en ik ben echt heel erg trots op jullie...........