soldt???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 13:15

Mireille werkt tegenwoordig vanaf de voormalige Manege De Hooge Heide in Drunen. Volgens mij woont ze daar ook in de buurt.

Mijn vriendin, haar zus en diens vriend trainen bij haar. Één van hun paardjes is daar ingereden, een ander is daar in training geweest. ik kan maar één ding zeggen: die zijn daar toppie vandaag gekomen. Vooral het paardje van mijn vriendin is daar enorm opgeknapt, zeker gezien de trauma's die zij van een andere trainster heeft overgehouden.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...



BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:09

Jeetje, daar vraag je me wat! Ik weet wel hoe ik er naartoe moet rijden, maar hoe dat daar heet.... Verward Ik zal m'n vriendin eens vragen, die zal dat vast wel weten Haha!

Mireille traint paarden, maar je kunt daar ook lessen. Helaas (voor mij) alleen met je eigen paard. Ik ben erg tevreden over Cl@udia, maar zou daar toch ook wel eens willen lessen.

Die bruine met zwarte manen, is dat zo'n klein ding? Dan heb ik haar zien staan, had haar wel in willen pakken en mee willen nemen Haha!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:32

Ik heb inmiddels het 06 nummer plus routebeschrijving. Als nog andere mensen dan Fabske en Bonnigje dat willen, dan graag een PB-tje.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers