Countys Moonlight

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Countys Moonlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 13:36

Ik ben helemaal gelukkig! Ik wilde nu ik een jaar samen woon met mijn vriend zo graag een eigen paardje en we waren al wat aan het rondkijken en dan wilde we volgend voorjaar een beestje aanschaffen. Maar.... Ik ga een paardje van mijn ouders trainen. @Xono; een half zusje van Buddy!
Ik ben er zo blij mee want dat scheelt toch weer een investering en ik ben toch bezig met wat ik zo graag wil! Ze is een paintmerrie van 3,5 jaar oud en is begin dit jaar voor training weggeweest maar na twee keer gelongeerd te zijn daar had ze een ernstige blessure, nml. een schiefeltje waar ze aan geopereerd is en ze is nu weer hersteld. Ze weet wat een zadel is maar dat is dan ook alles, dus dat wordt een hele uitdaging voor mij! Ik ben van plan om met haar te pleasuren en horsmanship. Maar eerst gaan we aan haar conditie werken en ga ik haar longeren met een pessoa teugel waardoor ze lekker in evenwicht komt.
Ik vind het zo spannend! Ik ga meteen foto's maken als ze er is en laat ik weten hoe de training verloopt. Ze komt als het goed is over twee weken.

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 13:39

Afbeelding

Afbeelding

Haar all-round papa Count Charger...

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 14:04

Lovers ze is leuk hoor! Lovers

Nog even een vraag met betrekking op Moony...

Heeft een van jullie een winterdeken voor mij? Ik schat zo maatje 195?
Ik denk ik vraag het eerst hier en dan kan ik altijd nog naar Hypodrama gaan...

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:04

Papa ziet er erug goed uit OK dan! . Veel geluk en plezier ermee!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:18

Ik heb geen deken voor je, maar waarom ga je helemaal naar Hypodrama? In Sommelsdijk zit Van der Helm, da's volgens mij ook dichterbij.

=^.,.^=

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 14:31

Ik woon in schiedam en Hyporama is de dichtstbijzijnde winkel met natuurlijk meer dan ruime keuze, ook in prijs dus daarom ga ik eventueel, als iemand er geen een voor me heeft om van over te kopen, daar naartoe...

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:43

Hee, van Count Charger! Da's idd een hele solide allrounder. Ik hoop dat je paardje het ook zo goed gaat doen!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:55

Omdat er in je woonplaats staat Oudenhoorn dacht ik dat je daar dus dichterbij zat Haha!

=^.,.^=

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 15:03

De paarden staan in Oudenhoorn en mijn ouders wonen er maar mijn vriend en ik zijn samen gaan wonen in Schiedam sinds vorig jaar... Je hebt wel gelijk ik moet het even gaan veranderen.

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:49

heb je al gemailt over een deken, leuk om te horen dat er nog iemand hier in de buurt aan western doet. Sta bij stalling "het einde" en kom zelf uit vlaardingen.
PB eens.
Groetjes,
Liesbeth Eekhout

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 16:25

Hé ik las eerst je PB en daarna wat je hier had geschreven... Mijn beestje komt over 2 weken bij Els te staan, die ken je denk ik ook wel (halverwege de weg van 't einde)... Het lijkt me leuk om in de loop van de tijd bij jullie te komen maar ik wist dat Els op korte termijn een stal vrij had. Maar ik ga me binnenkort wel op de wachtlijst van daar zetten! Lijkt me gaaf want ik weet dat daar best veel mensen western rijden.

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:18

Nou ja, veel!! Stuk of 6 die met 4 paarden western rijden.
In ieder geval genoeg, zodat de overige ruiters wel weten wat western inhoud.
Ik vind de sfeer hier in ieder geval prettig (wel af en toe een kippenhok) en zeker niet van "daar heb je weer zo'n achterlijke westernruiter"
Kom eens langs, we hebben om de 2 weken les op zondagochtend, je bent van harte welkom.
Groetjes,
Liesbeth

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 09:29

Ja leuk dat zal ik zeker doen!, hebben jullie aankomende zondag les of volgende week? Heb jij trouwens dat voskleurige arabiertje? En heb ik met jou staan praten toen je naar Els d'r stal kwam voor de hoefsmit? Ja dat is alweer heel lang geleden, begin dit jaar was dat...

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:37

Nee, die met die vos is Wies.
En we hebben komende zondag les van half 10 tot half 1
Groetjes,
Liesbeth

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 20:51

Ow okee dan wete ik dat, ja ik heb een tijdje met haar staan praten een keer en ze was helemaal weg van onze So zei ze toen. Ik vond het al gaaf dat ze haar kende...! Komende zondag weet ik nog niet of ik kan want we krijgen visite maar ik kom dan in ieder geval de keer daarna en dan neem ik gelijk mijn beestje mee want dan zal ze er wel zijn. Of mag dat niet? Tis wel goed dat ze een beetje overal komt maar als het niet mag van de stalbaas moet je het even laten weten Knipoog