routebeschrijving naar NK Quarters in Bunschoten??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

routebeschrijving naar NK Quarters in Bunschoten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 14:40

Wie kan mij de juiste route vanuit Amsterdam geven , weet dat je er bij amersfoort-noord af moet Verward ,maar dan. (HOEF GEEN ROUTEPLANNER) want het schijnt dat er in amersfoort wegen opgebroken/afgesloten zijn en dus via de routeplanner de route niet helemaal klopt. Alvast bedankt

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:17

Dit heb ik gevonden:

A1 Amsterdam - Amersfoort
Afslag Amersfoort-Noord (afslag 13)
Onder aan de afrit Nieuwland volgen
Bij Mc Donalds rechtsaf (= Ruimtevaart)
Bij T -splitsing rechtsaf (=Ariane)
Einde van de weg T -splitsing rechtsaf
Bij de volgende T -splitsing weer rechtsaf
(Oude Zevenhuizerstraat)
Na 400 meter aan de rechterkant is Stal Groenendaal

Heb ik van één of andere site m.b.t. het NK, maar weet niet meer waarvan .... Als het niet klopt, dan hoor ik dat ook graag.

Irene K.

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:36

En weet iemand ook of het NK in Bunschoten met het openbaar vervoer makkelijk te bereiken is en eventueel hoe???

Willeke

Berichten: 176
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:58

Adres Stal Groenendaal, Zevenhuizerstraat 154 te Bunschoten even invoeren op www.ns.nl of www.ov9292.nl Dan kom je er vanzelf achter of het makkelijk te bereiken is voor jou!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 17:03

Irene alvast bedankt OK dan!

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:25

Hartstikke bedankt! OK dan!

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:01

Het is helaas heel lastig te bereiken met het opbenbaar vervoer en dit weekend heb ik geen auto... Balen!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 18:08

Het is inderdaad ontzettend slecht te bereiken met openbaar vervoer. Maaaarr, misschien zijn er nog meer bokkers die willen gaan en kunnen we een taxi delen ofzo? Het is 9,8 kilometer van Amersfoort Centraal vandaan. Misschien dat anderen ook naar dat station kunnen gaan en vanaf daar de taxi willen pakken oid? Mijn vriend en ik willen wel al met de taxi gaan en dan zijn er dus nog twee plaatsen over. Als we het kunnen delen, dan kunnen we ook de kosten delen. Ik ben wel van plan morgen om 11 uur aanwezig te zijn, want dan begint de halter. Afhankelijk van het programma wil ik tussen drie en vijf weer richting huis, maar ja, dat is altijd bespreekbaar want ik ben heel makkelijk en ik vermaak me altijd goed op een wedstrijd... Wie wil?
Ik ben de hele avond per pb bereikbaar. Ik heb vast nog tot 11 uur vanavond mijn computer aan staan en een luid geluidje waarschuwt mij als ik een pb heb, dus mocht er iemand geinteresseerd zijn..
Ik wil namelijk wel heel graag gaan morgen, maar als ik met openbaar vervoer ga kan ik vanaf Amersfoort station een bus pakken naar 'Polynorm' en vanaf daar zou ik nog 22 minuten moeten lopen.. Dat is toch niet zo prettig

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:15

Helaas, ik wou dat ik kon, maar ik moet tot 1 uur werken...