waar kun je online een sleazy bestellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jannahuis

Berichten: 222
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Oosterhesselen

waar kun je online een sleazy bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 09:20

Waar kun je online een sleazy bestellen? Of eentje die ook nog over de borst gaat een boot ofzo. Ik wil hem namelijk graag bestellen voor iemand zijn verjaardag maar kan ze nergens op internet vinden. Heeft iemand een tip? Een website waar ze op staan en wat kosten ze ongeveer?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 09:49

jannahuis schreef:
Waar kun je online een sleazy bestellen? Of eentje die ook nog over de borst gaat een boot ofzo. Ik wil hem namelijk graag bestellen voor iemand zijn verjaardag maar kan ze nergens op internet vinden. Heeft iemand een tip? Een website waar ze op staan en wat kosten ze ongeveer?

Boot? Typfout of is dat echt iets? Tja, zo leer ik elke dag weer wat bij natuurlijk Haha! [/b]

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:12

Ik ben er nu een aantal dagen naar op zoek en heb een hele rits websites voor je, maar wel allemaal in de USA. Je kunt ook zoeken op 'sleazy' 'hood', 'mane tamer' en 'slinky'. Over het algemeen zie ik dat ze boven de $50 komen. Jammies kosten gewoonlijk rond de $75, een sleazy zonder rits $30, met rits $40 en met een leuke print (bijvoorbeeld de Amerikaanse vlag, waar ik op aan het azen ben) kost gauw $60 tot $70 Lips are sealed Nooit geweten dat een lap stof zo duur kan zijn Scheve mond
Als je wilt, kan ik je de URLs door pb-en. Maar stel je dus een beetje in op dit soort prijzen, tenzij je echt een sleazy voor een mini-pony of veulen wilt hebben.

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:04

Kijk eens op www.blanketbarn.com
Je kunt ze ook kopen bij Arthur's westernshop (in Vorstenbosch) of bij Henk van Liemde (Den Haag)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:07