Trapper Ranch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Trapper Ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-02 19:12

Ook hier even de loftrompet blazen over de Trapper Ranch , ondanks dat velen mij voor zijn gegaan. Een midweek even helemaal weg , heerlijk gereden op een uitstekend paard , lekker gegeten en veel plezier gehad.
Echt genoten van de prachtige natuur.
Volgende keer gaat mijn eigen paardje mee , daar heb ik heel veel zin in.
Heerlijk om even de dagelijkse sleur en rompslomp te kunnen vergeten.
*LOL* Vingers aflikken

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 23:32

ja fijne plek, wist je dat Bob bij de NK net 5e is geworden met Aladin bij de cutting?

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:23

Foto`s........... Cheese!

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:47

nee helaas heb ik daarvan geen foto's, ik ben zowiezo niet zo handig in het plaatsen van foto's op deze site.
kom jij nog wel eens bij Bob? ik bedoel jou topic (zag ik net) is al een oude. wij rijden er dus met onze hafs iedere vrijdag avond, maar niet voor heel lang meer, want bob gaat op de betreffende plek weg. hij is nu druk op zoek naar een nieuw locatie in de buurt om het bedrijf voort te zetten... wel blijft hij les geven, als leerlingen steken we de koppen bij elkaar, we hebben voorgesteld dat we bij toerbeurten bij elkaar in de bak lessen ( de meesten hebben zelf thuis ook een bak) en dat Bob dan dus bij ons komt ( zolang hij zelf nog geen nieuwe locatie heeft) dat wil hij wel dus hoeven we gelukkig onze lessen niet te gaan missen! want hij geeft goed les in een relaxte en fijnde sfeer!

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:50

overigens een mooie quarter hoor!!

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 17:01

Wil je aan mij doorgeven waar Bob naar toe gaat. Ik ben er al lang iet meer geweest, maar wil hem niet uit het oog verliezen.
Te gek, dat hij met Alladin 5e is geworden, overigens ook een goeie reclame voor de Volbloed Arabieren.

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:59

zodra bekend is waar Bob naartoe gaat zal ik dit in een topic op deze site melden oke?!

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 19:43

Oke, dan lees ik ( en anderen) het wel hier.