Indian King te koop.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Indian King te koop.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 13:27

Jeetje, ik zie op marktplaats dat Indian King te koop staat, er staan trouwens best veel andere Paints en Quarter tegenwoordig op Marktplaats te koop.....zijn er nu steeds meer van deze paardenrassen of hebben de fokkers nu Marktplaats ontdekt???

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:05

Er wordt altijd nog vrolijk verder gefokt. Maar ik vermoed ook dat de economische situatie debet is aan het feit dat ze tegenwoordig niet meer zo snel verkocht zijn....

Waarom zou het bij de Paints of Quarters anders gaan dan bij een ander ras? Het vreet en schijt hetzelfde....Lips are sealed

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:07

Minder als een WPN'er iig Lachen
Maar zo langzamerhand zou je toch mogen verwachten dat de markt wat meer verzadigd gaat raken.
De handelaar die ik ken is er iig mee gestopt ze te importeren.

Als de prijzen nou ook nog wat gingen zakken Clown

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 16:00

Cassidy schreef:
Waarom zou het bij de Paints of Quarters anders gaan dan bij een ander ras? Het vreet en schijt hetzelfde....Lips are sealed


Tja, weeknie eigenlijk, je zag toch een tijdje geleden maar zeeeer sporadisch amerikaantjes te koop op Marktplaats. Ook zie ik steeds meer bekende en/ of presterende amerikaantjes die te koop worden aangeboden, wat echt voorheen niet open en bloot op het internet stond.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:06

Ik denk zomaar dat je voorheen de wat bekendere paarden niet open te koop vond staan omdat ze voor die tijd al waren verkocht...mond op mond reclame ahw.

De tijden zijn veranderd....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 16:09

Cassidy schreef:
Ik denk zomaar dat je voorheen de wat bekendere paarden niet open te koop vond staan omdat ze voor die tijd al waren verkocht...mond op mond reclame ahw.

De tijden zijn veranderd....


En de economie is in een dergelijke situatie dat er niet snel een nieuw paard wordt aangeschaft, lijkt mij.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:26

Of dat mensen met meerdere paarden er eentje weg moeten doen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 16:32

Cassidy schreef:
Of dat mensen met meerdere paarden er eentje weg moeten doen....


Nee joh, dát kan ik me nie voorstellen, Haha! . Misschien heeft hun dochter op haar 11e éindelijk een vriendje en ziet ze haar viervoeter niet meer staan.........moeders is bang voor die grote beesten, paps aan het werk de hele dag, dus ja, dan maar verkopen he!!!

Wie kan het onmogelijk en wie kan het zonder problemen, een / een van de eigen paard(en) verkopen????

Ik kan het...........met extreem veel moeite!! Die emotionele binding blijf ik toch houden met 'eigenfoksel'.......

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:40

Cassidy schreef:
Of dat mensen met meerdere paarden er eentje weg moeten doen....


vertel mij wat... Verdrietig
leuk hoor een leuke nieuwe drukke functie, maar de economie is zo slecht, dat ik geen nee kan zeggen tegen m'n baas en kortom yet te weinig aandacht krijgt...dan gun ik er liever aan iemand die 'r 4 uur per dag kan vertroetelen Schijnheilig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:40

Maar yesta, de tijden worden toch weer beter? Als zou je je paardje een tijdje lang wat minder aandacht kunnen geven, dan zou ik er iemand voor zoeken die dat wel kan.
Maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Mijn paarden gaan niet weg, al moet ik ervoor onder de brug slapen....

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:04

Ik zeg nooit nooit, maar er moet wel heel wat gebeuren wil het gebeuren Lachen