Sancho laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Sancho laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 11:26

Hooi!

Wie heeft er ervaring met Sancho laarzen? Goede kwaliteit? Die website van hun is ook niet echt verhelderend... Verward

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:28

Hoi,
Ik heb een paar jaar met Sancho laarzen gereden. Lekkere laarzen, maar die van mij waren eigenlijk niet voor het paardrijden. Na een paar jaar waren ze dan ook helemaal versleten. Jammer hoor.
Ze zitten nl. erruuug lekker! Knipoog

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 18:21

Het stel waar ik mijn oog op heb laten vallen zijn volgens de huidige eigenaar ook niet voor het rijden gemaakt. Ik rijd momenteel met ouwe gympies of engelse rubberlaarzjes (je moet toch wat? Knipoog) dus iedere verbetering is welkom! Bovendien zullen ook linedance laarzen wel tegen een stootje kunnen. Het is nou niet dat ik er de hele dag op ga lopen ofzo.
En de prijs is ook niet mis!

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:33

Haarbal schreef:
Het is nou niet dat ik er de hele dag op ga lopen ofzo.
En de prijs is ook niet mis!


En dat heb ik dus wel gedaan! Haha! Ze waren zo mooi en ze zaten zo lekker.... mijn voeten wilde ze gewoon niet meer loslaten! Cool
Tsja, en dan merk je al vrij snel dat het eigenlijk geen werklaarzen zijn. Zucht.. Huilen
Maar, ze zijn mooier dan de meeste laarzen en ik kan ze je echt aanbevelen. OK dan!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:13

Ik heb ze ook. Zach en soepel leer. Lekkere warme voeten in de winter en geen zweetvoeten in de zomer. Ik heb ze van iemand overgekocht en ben er nog steeds blij mee.

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:19

Ik heb ze ook, al anderhalf jaar denk ik. Lopen super en rijden goed OK dan! . Ze komen bij D-star uit Wormerveer vandaan. Op de website staan plaatjes ervan. http://www.dstar-westernwear.com/ Doei, doei

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:36

Hee Andrea,

ik heb net een paar Sendra`s aangescahft... die willen ook niet meer van mijn voeten... had ze ook alleen voor het rijden egkocht, maar ze zitten zooo lekker en staan zooo stoer.

Mijn ervaring is dat duurdere schoenen langer meegaan en (langer)Lekkerder zitten...

dat zal wel niet veel anders zijn bij sancho...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:56

Ik heb ook Sendra's
Heb ze al 3 jaar en ze zijn nog steeds goed. Loop er ook dagelijks op Haha!
Mag ze alleen wel een keertje poetsen Bloos

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 12:00

Haha! Ze staan op Ebay en schijnen 4 maand oud te zijn. Zien er redelijk uit op de foto. Ach, en je hebt toch een broek erover (was wel de bedoeling!). Echt supermooi vind ik ze niet. We zullen zien. Als het niets is neem ik ze wel mee naar de ruilbeurs Tong uitsteken.

Als jullie mij (en mijn spaarrekening) liefhebben, gaan jullie nou NIET bieden! Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:36

Ik vond ze vre-se-lijk zitten! Ik heb ze dan ook gratis weg gegeven terwijl ik ze nog maar een keer of 6 aan had gehad...wat een ondingen

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:25

Haarbal schreef:
:D Ze staan op Ebay en schijnen 4 maand oud te zijn. .......Als jullie mij (en mijn spaarrekening) liefhebben, gaan jullie nou NIET bieden! Tong uitsteken

Maatje 42, donkerbruin Verward

Lijken erg op mijn zwarte laarzen. Zitten heerlijk, lekkere smalle schacht en gaan al jaren mee.
Qua maat ben ik geen concurrent van je Clown

Typhoons

Berichten: 311
Geregistreerd: 13-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:01

In het begin moet je er wel even aan wennen(volgens mij is dat altijd wel met nieuwe schoenen), maar gewoon doorlopen en dan zitten ze helemaal naar je voete Haha! n.

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:49

Ik heb 2 paar Sendra's. Het eerste paar heb ik in 1994 (!!) gekocht. Daar heb ik echt in gewoond (en paard gereden, door de modder gesjouwd, etc) en het enige wat er nu mee is, is dat de zolen een beetje aan het slijten zijn, maar je kan er zo nieuwe op laten zetten. Vorig jaar heb ik een tweede paar gekocht (de eerste waren bruin suède en ik wilde zwart leren). Alleen het indragen (ouch) vind ik altijd pure hel, maar dan heb je ook wat!

Ik kan ze bij iedereen aanraden.

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:41

Ik heb ze al 7,5 jaar, al tientallen keren bij de schoenmaker geweest, ze beginnen nu wel kapot te gaan. Maar ze zitten super! Ik heb ze express een maat te klein gekocht, toen 3 weken afgezien, en nu zitten ze als sokken om mijn voeten. Maar laarzen om te rijden zijn het idd niet. Ik heb pas continentals gekocht om te rijden, omdat ik niet wil dat die sancho's straks echt van mijn voeten afvallen Verward .
Maar over die continentals ben ik (nog) niet zo tevreden.