verslagje basisclinic Beverwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

verslagje basisclinic Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 09:35

Ben nooit zo goed in verslagjes maar ok Haha!
We hebben dus onze eerste clinic achter de rug en het was een succes
In de eerste groep reden 4 combinaties mee, en in de tweede waren het er 6. Van een paar mensen van onze stal die meereden wist ik dat ze behoorlijk nerveus waren, het was hun eerste clinic en ze wisten niet echt goed wat ze nou moesten verwachten. Gelukkig bleek dat Sil geen mensen eet Haha! en de geluiden achteraf waren allemaal positief. De deelnemers gaven allemaal aan dat ze veel aan de goede en duidelijke uitleg van Sil hebben gehad, en weer weten waar ze aan kunnen gaan werken.
We hadden een stukje van de bak afgezet zodat ook de kijkers de clinic zo goed mogelijk konden volgen.
Het was voor ons een soort van pilot, het is allemaal goed gelopen dus we gaan zeker meer dingen doen in de toekomst
Er waren niet heel veel kijkers, maar het was toch gezellig druk en we hebben weer een paar nieuwe gezichten-achter-boktnamen gezien.

Cheese! volgen nog, zodra ik het stekkertje van de camera heb gevonden....

ElCid

Berichten: 9221
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:36

Het was inderdaad heel leerzaam, zelfs ondanks het feit dat mijn paard zich in de galop gedroeg alsof hij op de renbaan liep.Verward
Het was voor hem ook weer de 1e keer sinds maanden dat hij in een binnenbak kwam. Daarbij wat spanning van mij, en hem, en pas weer 3 weken aan het werk na een blessure, dus eigenlijk ging het gewoon vrij goed.
Hij was in ieder geval niet moe, ik wel.Bloos!
Ook leuk om, samen met oude bekenden,nieuwe gezichten achter de Bokt namen te zien, en andere oude bekenden. Al met al voor herhaling vatbaar. Hopelijk kan ik dan volgende keer wel normaal mee doen in het galop deel.
Maar gek genoeg ben ik blij dat hij nu zo doorloopt omdat een half jaartje terug hij bijna bang was om zijn ene voet voor zijn andere te zetten. OK dan!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:42


ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:28

Ik vond het ook heel erg leuk en leerzaam ondanks ik geen cowgirl ben, vond ik het toch reuze leuk, ook om te zien dat de paarden het allemaal zo leuk op pakte.

En Sil deed het errug leuk!!! OK dan!

Ik zou het ook leuk en leerzaam vinden als het met de engelse ruiters onderling ook allemaal zo leuk zou gaan, maar er is onder ons toch een heel hoop haat en nijd, beetje jammer want je leert er zoveel van!!

Mensen leuk georganiseerd, ga zo door!!

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:54

Hai !!!
Kiki en ik vonden het ook heel leuk, lekker relaxed allemaal, leuke stal, leuke kantine, leuke mensen. Lekker gekletst met bokkers (leuk een gezicht bij een naam!!!!!) En ook eindelijk iets lekker dichtbij !!!!!! wat een verademing, niet een keer 2 uur in de auto. Wij vonden Sil erg goed, heel direct, ze ziet direct wat er mis gaat en draait daar niet om heen, dat is af en toe confronterend, maar daar leer je tenminste iets van. Dat is mijn stijl, yes!! Dus graag nog meer clinics !!!!!!!!! Dan neem ik mijn paardje mee!!!! De bak vond ik ook top en ook dat er mensen in de bak konden meeluisteren. Alleen is het jammer dat ze af en toe niet te verstaan was, vooral als ze met haar rug naar ons toe stond. Wellicht een microfoontje een idee? Dan zou je in principe een kleine intree voor mensen die komen kijken kunnen vragen om dat te vergoeden .... is maar een idee hoor. Maar dat werkt wel, al eens eerder meegemaakt bij een clinic van Fred Thornton, die was zelfs in de kantine te verstaan, maar dat is natuurlijk wel een geregel en kost X, dus dan zul je dat via bezoekers en kijkers moeten terughalen. Maar dat is volgens mij ook gebruikelijk, ik persoonlijk vind dat nooit een probleem. Want van kijken leer je net zo veel. Maar goed, wat ik al zei, is maar een idee ..... Verder helemaal leuk, graag nog een clinic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes, Irene K.