Compliment voor de WRAN!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 09:37

De N.K. was goed opgezet vond ik. Er is natuurlijk altijd wel wat te zeuren maar het geheel oogde ruim, gezellig en druk. Goed hoor dat ze zoveel mensen en deelnemers op de been hebben gekregen.

Blijkbaar heeft Jan Trel toch wel de wind eronder in het bestuur, want vergeleken met 3 jaar geleden is er een hoop veranderd

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:12

Ik vond de organisatie ook prima, alleen had ik gehoopt op iets betere route bordjes (ik heb er maar 2 gezien met iets van 5 km ertussen met veel rotondes en kruisingen) en ik denk dat ze meer verdiend zouden hebben als de kassajuffrouwen iets beter op letten. Ik ben lid van de Wran, dus overdag kostte het me niets, maar ik ben drie keer !! voorbij de kassa gelopen zonder dat maar iemand mij naar mijn kaartje vroeg. En ik heb mensen zonder kaartje voor savonds gezien die gewoon binnen bleven na het middag programma en dus ook voor niets naar het avond programma hebben kunnen kijken. De gekozen accomodatie vond ik prima en gezellig.

Groetjes,

Jolande

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:51

Hoi,

Ik ben vrijdag een dagje wezen helpen; we hebben bij de stand v/d WRAN gezeten en zaterdagavond zijn we wezen kijken.
Ik vond het erg leuk & leerzaam, veel publiek, SUPER !!!!
Alleen...vindt ik de accomodatie in Giesbeek wel beter, de inrijbak + wedstrijdbak vindt ik vrij klein, jammer...verder alles OK !!!!
Verder: WRAN mensen, leuke aardige mensen, doen allemaal goed hun best !!!!!!!!!
Hartstikke top
groetjes Knipoog

emmely
Berichten: 4
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 17:32

WRAN super gedaan!!!, niet te veel naar de negatieve Extreme duivel luistern, zeikers hou je altijd. Leuke, gezellige en heel sfeervolle show goerganiseerd.

Ik hoop dat de NQHA NK later dit jaar dit kan evenaren.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:54

Ik vond het zaterdag erg gezellig. Misschien juist wel omdat het wat kleiner was dan in Giesbeek?
Maar ja onze dag kon toch al niet meer stuk toen Roel 8e werd in de Pleasure jeugd.
Party!!
WRAN bedankt.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 22:44

Ja, de organisatie scheen op rolletjes te lopen, geen 'big hickups' zo te zien. Alles liep lekker vlot. De 2e tribune achteraan was een beetje moeilijk te bereiken met al die mensen op de eerste tribune. Maar gelukkig ZAT het vol.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 22:48

Ik zal niks meer zeggen

Schijnbaar is alles van vrijdag zaterdag dik goed gemaakt

jammer dat ik er alleen vrijdag was dus

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 14:15

Ik vond de organisatie niet helemaal ok. Ik had dus afgebeld omdat mijn paard ziek was geworden. Dit was dus niet doorgegeven. want ik werd zaterdag dus wel omgeroepen. Ben dus naar het secretariaat gegaan en daar werd mij verteld dat dat niet zo erg was, maar werd er gelijk bij verteld ik was nu wel uit de computer. Maar zondag hoorde ik weer mooi mijn naam door de luidsprekers! Uiteindelijk bij het laatse onderdeel wat ik mee zou doen, hoorde ik mijn naam niet meer! Toen waren ze er dus eindelijk achter dat ik niet meer mee deed!