WEER WESTERNZADELS GESTOLEN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:03

Was er niemand aanwezig dan? Voor 70 kasten en wegslepen heb je toch wel een tijdje nodig neem ik aan.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:34

Is er dan geen beveiliging oid op het terrein? Bij de stallen waar ik tot nu toe heb gestaan was er altijd heel eenvoudig een oog aan het begin bevestigd en aan de andere kant ook. Zodra daar iemand tussendoor crosst dan gaat er binnen een alarm af. Maar ja, terugdraaien kan je het nu ook niet meer. Inderdaad alles maar goed in de gaten houden en zeker als er zadels aangeboden worden. Zodra je wat meer weet over aantal, merk etc dan zet je het maar neer, wie weet komt iemand nog wat tegen.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:13

Heb je een foto seapy? En zet desnoods advertenties dat je een westernzadel te koop zoekt van het merk sasser. Soms willen daar nog wel eens de 'verkeerde' mensen op reageren. Maar de andere kant is ook niet leuk hoor. Een stalgenote van mij had via internet een dressuurzadel gekocht. Laten verbreden etc en een week later stond er ineens politie op de stoep vanuit zeeland!! Bleek het een gestolen zadel te zijn. Dáár heb ik dus ook mooi weer wat van geleerd. Als ik nu een gebruikt zadel koop vraag ik in elk geval na bij de politie of zoiets toevallig als gestolen vermeld staat. (is natuurlijk ook nog niet waterdicht maar toch) Vaak hebben verkopers hier geen probleem mee, en als ze dat wel hebben dan klopt er iets niet. Zij moest toen trouwens ook naar het bureau komen en de sites laten zien etc. Bleek dat daar veel meer tussen zat. O.a. dus de man waar zij het van heeft gekocht, maar inmiddels verkoopt hij alweer zadels via internet en heeft hij vrijwel geen straf gekregen Boos!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:40

Foto's??????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers